به گزارش پارس به نقل از فار س، جمشید نظمی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: قصد دارم در کنفرانس مطبوعاتی که فردا با اصحاب رسانه دارم در مورد اهداف و برنامه های خود در باشگاه تراکتورسازی صحبت کنم و به طور رسمی اهداف خود را در این جلسه بیان کنم.

وی در مورد فضای حاکم در تراکتورسازی بعد از حضورش در این باشگاه، خاطر نشان کرد: ما به تراکتورسازی آمدیم تا جو تیم آرامش پیدا کند. از وقتی که من آمدم خوشبختانه جو خوبی را در تیم مشاهده می کنیم و تمرینات با نشاط و بسیار عالی دنبال می شود. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم و به امید خدا از دیدار مقابل صبای قم پیروزی هایمان را آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه آیا قصد دارد تغییراتی در این باشگاه به وجود بیاورد، اظهار داشت: همانطور که در گذشته گفتم سبک کاری من همراه با تغییرات زیاد نیست، معمولا وقتی به جایی می روم تنها این کار را انجام می دهم و یک گروه همراه خود نمی برم. تخصص ما استفاده از استعداد تمامی افراد است. همه ما در باشگاه همانند حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل هستیم و به هیچ وجه قصد ایجاد تغییرات گسترده در باشگاه را ندارم. در این میان ممکن است کسی از من خوشش نیاید و بخواهد از باشگاه جدا شود که این موضوع دیگری است.

وی در مورد شایعاتی که مبنی بر جدایی مجید جلالی به گوش می رسد، خاطر نشان کرد: اصلا چنین بحثی مطرح نیست، تمام قد از سرمربی تیم حمایت می کنیم. وقتی مجید جلالی استعفا داده بود هیأت مدیره با این مسئله مخالفت کرده و او در تراکتورسازی ماندنی است. همانطور که گفتم با همه تعامل می کنم و با شناختی که از مجید جلالی دارم او فرد باشخصیت و با اخلاقی است که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و کارمان را با قدرت دنبال می کنیم.

نظمی در مورد نارضایتی برخی هواداران و اتفاقاتی که از سوی عده ای در ورزشگاه در اعتراض به سرمربی تیم دیده می شود، تأکید کرد: ما با این افراد و بسیاری از هواداران صحبت کردیم و تلاشمان این بود که اگر ذهنیت غلط و ابهاماتی در تفکرات آنها وجود دارد این مسئله را برطرف کنیم حتی با پیشکسوتان تیم صحبت داشتیم که جو و شرایط خوبی را برای ادامه فعالیت تراکتورسازی به وجود بیاوریم. همه متقاعد شدند که باید برای موفقیت تراکتورسازی در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر متحد و همدل شویم.