به گزارش پارس ، عبدالله ویسی در گفت وگو با فارس، در مورد شرایط استقلال خوزستان برای بازی با همنام تهرانی خود اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد این بازی صحبت کنم باید از خبرنگاران تهرانی معذرت خواهی کنم چون نتوانستم خودم را به تهران برسانم من همیشه یک روز قبل از مسابقه در شهر مورد نظر حضور پیدا می کنم تا بتوانم در نشست خبری حضور پیدا کنم اما به دلیل شرایط جوی دو بار پروازم لغو شد و امروز هم ساعت ۶ بعد از ظهر به تهران می آییم.

وی افزود: خوشبختانه برای بازی با استقلال بازیکن مصدوم و محروم نداریم و به خودی خود دبه دلیل بازی در ورزشگاه آزادی و دیدار با استقلال بچه ها انگیزه کافی دارند و نیازی نیست که ما کار انگیزشی انجام دهم و مطمئن هستم که بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی استقلال خوزستان در این خصوص که استقلال هم در چند روز اخیر کم حاشیه نداشته، گفت: استقلال همیشه استقلال است خیلی مواقع شاید بد بازی کرده ولی بازی را برده است. حضور قلعه نویی بالای سر این تیم باعث می شود که در بدترین حالت هم نتیجه را به نفع خود بازگرداند و به این تیم بزرگی می دهد. البته ما هم در مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی کرده ایم ما در مقابل پرسپولیس همین طور بودیم ضمن اینکه بازی در ورزشگاه آزادی لذت دیگری دارد و به بهتر بازی کردن کمک می کند.

ویسی در خصوص اینکه فکر می کند بتواند فردا استقلال را شکست دهد، گفت: هیچ چیز دور از انتظار نیست و ما برای سه امتیاز می آییم البته اگر یک امتیاز هم بگیریم برای ما عالی است. چون ما وضعیت بدی در جدول نداریم. چند امتیاز دیگر که بگیریم وضعیت مان در لیگ تثبیت می شود.

ویسی در مورد شرایط استقلال خوزستان تصریح کرد: ما از جمله تیم هایی هستیم که درنیم فصل دوم خوشبختانه مصدومی ندادیم و این همان چیزی است که از قبل پیش بینی کرده بودیم.

ویسی در ادامه این گفت وگو در مورد بحث این روزهای فوتبال که مربوط به قلیان کشیدن بازیکنان فوتبال است، و عده ای با بیان اینکه قلیان کشیدن جرم نیست، در حال طرفداری از این بازیکنان هستند، گفت: صد در صد کشیدن قلیان برای یک ورزشکار خوب نیست چون ورزشکار الگوی جامعه است. اگر بگوییم قلیان کشیدن جرم نیست بازیکن « پرروتر» می شود و به این کارش ادامه می دهد. من اصلا کاری به اشخاص ندارم اما خود یک ورزشکار باید اینقدر باهوش باشد و خودش تحلیل کند که چه کسانی قلیان می کشند و آنها به عنوان یک ورزشکار چطور رفتار کنند. به هیچ وجه نباید از این عمل طرفداری شود.

وی ادامه داد: حتی اگر در خارج از کشور هم بازیکنان اروپایی چنین کاری انجام دهند و با آنها برخورد نشود به ما مربوط نمی شود چون فرهنگ ما چیز دیگری است. البته این را هم بگویم همانطور که عمل قلیان کشیدن را تائید نمی کنم بی آبرویی افراد را هم تائید نمی کنم. این درست نیست که بخواهیم با آبرو و آینده یک بازیکن بازی کنیم. نوع مطرح کردن چنین مسئله ای باید با فرهنگ ما سازگار باشد.

وی در خصوص اینکه آیا در تیم خودش چنین بازیکنانی هستند یا خیر، گفت: من زندگی شخصی بازیکنان خودم را که نمی توانم رصد کنم اما اگر بازیکنان تیم من در لباس تیم و در مجامع عمومی چنین کاری انجام داده باشند و یا بدهند هر چقدر هم که پول خرج آنها کرده باشیم آنها را به تیم راه نمی دهم. اگر فردا بچه من همین بازیکنان را در قهوه خانه ها ببیند آیا چنین کاری را یاد نمی گیرد؟ به نظر من اگر ما در این ماجرا ذینفع نباشیم از کسی حمایت نمی کنیم.