به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بهروز عطایی اظهار کرد: بازی های دور رفت لیگ برتر والیبال نشان داد که همه تیم ها قدرت نزدیکی به هم دارند. هیچ بازی را نمی توان ساده تصور کرد. دیدار تیم های کاله و متین ورامین هم حساس است. هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و نمی خواهند امتیاز از دست بدهند. تیمی که در بازی رو در رو کمتر اشتباه کند پیروز می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه های احتمالی در این مسابقه گفت: فکر نمی کنم مشکلی در بازی بوجود بیاید. اما به هر حال حضور ناظران قدرتمند و اثرگذار و تدابیری که سازمان لیگ می اندیشد در مدیریت فضای بازی موثر است. امیدوار هستیم که این اتفاق ها در ورزش بیافتد. اگر خدای نکرده حاشیه ای رخ داد حتی کسر امتیاز هم در دستور کار کمیته انضباطی است. به دلیل رفتاری که تماشاگران ما در بازی رفت با متین داشتند تیم کاله چند جلسه محروم شد. این موضوع باید برای همه تیم ها صادق شود.

سرمربی تم والیبال کاله خاطرنشان کرد: فضای ورزش هنوز خوب نیست. والیبال به اندازه پیشرفت هایش از نظر شرایط سالن توسعه پیدا نکرده است. ما نمی توانیم با یک جلسه کمیته انضباطی به نتایج آرمانی برسیم. گلایه ما از مسئولان سازمان لیگ این بود که چرا وقتی نیم فصل اول تمام شد یک جلسه هم اندیشی با مسئولان باشگاه ها برگزار نکردند. فکر نمی کنم درست باشد که به هر شکلی فقط بخواهیم لیگ را به پایان برسانیم. باید نشستی داشته باشیم و بر اساس دیدگاه های مسئولان مسابقات را تمام کنیم. فعلا قرار نیست که چنین برنامه ای را شاهد باشیم.

عطایی با اشاره به جذب پاسور هلندی تیمش گفت: پاسور خارجی تیم ما هم جزو ۱۲ نفر برابر متین ورامین به میدان خواهد رفت. باید در جریان بازی ها هماهنگی او را بالا ببریم. متاسفانه برخی منتقدان فکر می کنند که فقط پاسورهای ما والیبال را می فهمند. مدل پاس خارجی ها با پاسور های ایرانی فرق دارد. تنها مشکل این است که شناخت پاسورهای خارجی از بازیکنان ایرانی زیاد نیست. پاسورهای خارجی که در لیگ ایران بازی می کنند تاکنون قابلیت های زیادی داشته اند. استانف پاسور درجه دو اروپایی هم شاید نیست اما در تیم باریج اسانس کاشان پاسور دوم تیم ملی ایران را ذخیره کرد. پتکوویچ هم می توانست در تیم ارومیه موفق باشد اما خب سلیقه برخی مربیان با نوع کار پاسورهای خارجی متفاوت است.

وی در پایان گفت: همه تیم ها به نوعی دچار مصدومیت های هستند. ما هم مشکلات زیادی پیرامون آسیب دیدگی ها داریم. فرهاد ظریف یک هفته است که تمرین نمی کند. علی پور هم مصدوم است. این موارد اثرات فشردگی بازی هاست. هیچ کس هم به این مسائل نمی پردازد. اما این مشکل آسیب دیدگی بازیکنان بسیار در لیگ برتر به چشم می خورد. همه تیم ها از جمله متین ورامین هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.