به گزارش پارس به نقل از گل، با اعلام برنامه بازی های سه هفته آینده هفته های آینده لیگ برتر، هواداران مس کرمان خواهان تغییر زمان بازی مس در هفته بیست و سوم شدند. در این هفته طبق برنامه، تیم مس کرمان روز جمعه ۲۷ دی ماه و از ساعت ۱۵ در کرمان میزبان نفت تهران است که این بازی با دربی پرسپولیس و استقلال همزمان شده است. این اتفاق در حالی می افتد که تمامی بازی های این هفته روز پنجشنبه برگزار می شود و فقط بازی مس و نفت تهران همزمان با دربی انجام خواهد شد.

مسی ها معتقدند همزمانی این دو بازی برروی تماشاگران بازی خانگی مس تاثیر منفی خواهد گذاشت و می تواند نماینده کرمان را در این بازی خانگی از تماشاگران بیشتر خود محروم کند. از همین رو نه باشگاه مس بلکه هواداران این تیم خواهان تغییر زمان بازی مقابل نفت تهران هستند و از فدارسیون فوتبال درخواست کرده اند که این بازی را هم به روز پنجشنبه تغییر زمان بدهد یا حداقل زمان بازی را به بعد از بازی دربی در ساعت ۵ موکول کند تا هواداران مس بتوانند خود را بعد از بازی دربی به ورزشگاه برسانند.

البته باشگاه مس ظاهرا خواسته خود را از زبان هوادارانش مطرح کرده تا در بازی حساس دو هفته آینده اش تماشاگر داشته باشد اما باید دید سازمان لیگ با درخواست آنها موافقت خواهد کرد یا نه.