به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران با بیان اینکه بازی مقابل مس کرمان به طور قطع سخت است، اظهار کرد: تیم مس تیم خوبی است، هرچند تا این هفته از مسابقات نتوانسته به نتایج دلخواهش دست یابد.


سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی کردن در کرمان همیشه سخت بوده است، افزود: تیم مس در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته و بی شک پرپسولیس در مقابل این تیم بازی آسانی ندارد.


وی با بیان اینکه تیم پرسپولیس ازتمرینات خوبی برخوردار بوده، تصریح کرد: این تیم آمادگی دارد در برابر تیم مس کرمان سه امتیاز این دیدار را کسب کند.


دایی، با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم تیم پرسپولیس گفت: امید عالی شاه به خاطر مصدومیت، علی عسکری به سبب محرومیت و قاسم دهنوی نیز به دلیل مشکلاتی که با باشگاه سپاهان دارد، نمی توانند در دیدار با مس در ترکیب پرسپولیس قرار گیرند.


وی درباره اعلام حکم کمیته انضباطی و محرومیت دو جلسه از نشستن بر روی نیمکت پرپسولیس افزود: گفتنی ها را گفته ام و حرف هایم را زده ام و دلیلی نمی بینم که یک بار دیگر این صحبت ها را تکرار کنم.


سرمربی پرپسولیس در مورد علت عدم موفقیت تیمش در مسابقات خارج از خانه در این فصل از مسابقات تصریح کرد: یکی از دلایل نتیجه نگرفتن، پرسپولیس در بازی های بیرون از خانه، بی کیفیتی و کم کیفیتی زمین و چمن مسابقه است، البته نقاط ضعفی دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم تا از این پس در بازی های بیرون خانه نتایج خوبی بگیریم.


تیم مس کرمان درهفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال روز جمعه در کرمان میزبان تیم پرسپولیس تهران است.