به گزارش پارس به نقل از شفقنا، استقلالی شدن مهرداد اولادی یکی از اتفاقهایی بود که تصور آن مشکل بود، اما این بازیکن که در نیم فصل اول نتوانست در ترکیب نفت تهران درخشش لازم را داشته باشد، در حالی که به عنوان یک بازیکن پرسپولیسی شناخته می شد، استقلالی شد تا بلکه بتواند نظر مثبت کارلوس کی روش را برای رفتن به جام جهانی جلب کند.

« فوتبال حرفه ای شده است و این حرف ها در فوتبال امروز جایی ندارد. با این حال طبیعی است که تماشاگران پرسپولیس انتظار این انتقال را نداشتند. باید بگویم که پرسپولیس و پرسپولیسی ها برای من مثل همیشه محترم هستند»

اولادی با گفتن این جمله به استقبال سئوالات خبرنگار شفقنا ورزشی می رود:

اولادی در استقلال؛ این مساله اتفاقی عادی نبود.

امسال، سال جام جهانی است و من هم مثل هر فوتبالیست دیگری دنبال این هستم تا بتوانم همراه تیم ملی به برزیل بروم و حضور در این مسابقات مهم را به کارنامه فوتبالی ام اضافه کنم. این آرزویی است که همه دارند و من هم از این قائده مستثنی نیستم.

اما با این انتقال پرسپولیسی ها را از خودت دلخور کردی.

فوتبال حرفه ای شده است و این حرف ها در فوتبال امروز جایی ندارد. با این حال طبیعی است که تماشاگران پرسپولیس انتظار این انتقال را نداشتند. باید بگویم که پرسپولیس و پرسپولیسی ها برای من مثل همیشه محترم هستند و تحت هیچ شرایطی به خودم اجازه بی احترامی به آن ها را نمی دهم.

اولین گل را برای استقلال زدی.

خوشحالم که با گلزنی در جام حذفی، طلسمم شکست و به همین دلیل امید زیادی دارم تا بتوانم در ادامه لیگ بر تر و همچنین بازی های باقی مانده در جام حذفی مهره ای گل زن برای تیمم باشم تا در موفقیتهای احتمالی سهم زیادی داشته باشم.

چقدر ممطئنی که بتوانی برای استقلال و قلعه نویی مهاجم گلزنی باشی؟

خیلی. در این چند سال بدشانسی های زیادی داشتم و حالا که به لحاظ آمادگی شرایط خوبی دارم، دنبال جبران مافات هستم تا بتوانم به همه نشان بدهم که همان مهرداد اولادی گذشته هستم چارچوب دروازه را به خوبی می شناخت.

البته برای حضور در ترکیب ثابت کار مشکلی داری.

ببینید! تیمی مثل استقلال که هدفی به غیر از قهرمانی ندارد، حتما در همه پست ها چند بازیکن کارساز و سر شناس داشته باشد. به همین دلیل من، برهانی و قاضی و… در استقلال هستیم تا تیم به لحاظ گلزنی با مشکلی مواجه نشود. فراموش نکنید که هم در لیگ بر تر و هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی های فشرده ای داریم.

فکر می کنی بتوانی یک از یازده مهره اصلی باشی؟

مهم این است که بتوانم حضوری تاثیرگذار داشته باشم و بتوانم با گل هایم، در پیروزی های تیم نقش داشته باشم. حالا فرقی نمی کند که از دقیقه اول در زمین باشم یا به عنوان یار تعویضی به میدان بروم.

بازی با سپاسی را چطور می بینی؟

تیم فجر سپاسی یکی از تیم هایی است که همیشه به جوانان تکیه می کند و به همین دلیل تحت هر شرایطی برای رقبای خود رقیبی خطرناک هستند. اینکه در ورزشگاه آزادی به میدان می رویم، یا اینکه در دیدار رفت استقلال ۴ گل به آن ها زده است، اصلا دلیل خوبی نیست تا تیم شیرازی را دست کم بگیریم. پس بهتر است از همان دقیقه اول با هوشیاری توپ را به چرخش در آوریم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز و امتیاز از دست دادن احتمالی تیمهای صدرنشین، جایگاه خوبی در جدول رده بندی پیدا کنیم.

*حرفی مانده است؟

استقلالی شدم تا به برزیل بروم

مطمئنی؟

مطمئنم.