به گزارش پارس ، عبدالله ویسی در گفت وگو با فارس در مورد هم گروهی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین گفت: گروه نسبتا بدی نداریم. فکر می کنم می توان در این گروه کارهایی انجام داد. اگر در گروه کلمبیا یا سوئیس قرار می گرفتیم وضعیت بهتر بود اما در این گروه با حضور نیجریه و بوسنی شرایط بهتر شده است. امیدوارم ملی پوشان در این مسابقات کاری کنند که لایق مردم ایران باشد. در آن دو مسابقه می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد نگرانیی که از رویارویی مقابل آرژانتین به وجود آمده است تاکید کرد: اگر در بازی اول به مصاف آرژانتین می رفتیم شرایط مشکل بود اما چون مسابقه دوم ما مقابل این تیم است شناخت بهتری پیدا می کنیم. باید در این مسابقه به فکر ارائه یک عملکرد مناسب باشیم. طبیعی است که مردم از پیش ما را در این مسابقه بازنده بدانند اما همه چیز در زمین مشخص می شود. ما به عنوان تیم استقلال خوزستان وقتی با پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی بازی داریم شاید خیلی ها ما را از قبل بازنده بدانند اما همه اتفاق ها درون زمین می افتد و اصلا نباید فکر کنیم در این دیدار با اختلاف گل شکست می خوریم.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه تیم ملی تاکنون تدارک خوبی برای این مسابقات ندیده است اظهار داشت: ۵ _ ۶ ماه زمان تا جام جهانی باقی مانده است. در این مدت می توانیم بازی های دوستانه خوبی را انجام دهیم تا با آمادگی کامل به این میدان وارد شویم حتی اگر نتوانستیم بازی دوستانه خوبی برگزار کنیم بازیکنانمان باید بزرگ فکر کنند و با آمادگی ذهنی مناسبی به این مسابقات می روند تا نتایج آبرومندانه ای کسب کنیم.

ویسی در مورد اینکه آیا می توانیم از گروهمان به مرحله بعد صعود کنیم یادآور شد: صد در صد این توانایی وجود دارد. تنها نیاز به تدارکات مناسب، لیگ پویا و انگیزه داریم تا بتوانیم در این مسابقات نتیجه بگیریم.

وی در پایان گفت: روزی که تیم ملی از لبنان شکست خورد تنها مربی ای بودم که گفتم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شویم. خوشبختانه این اتفاق افتاد. اکنون نیز می گویم می توانیم در جام جهانی به موفقیت برسیم و این مسئله تنها کمی همت می خواهد.