به گزارش پارس نیوز ، ناصر شهریاری، بازیگر معلول سینما و تلویزیون که در سریال «وضعیت سفید» به ایفای نقش پرداخته، در گفت‌وگویی با خبرنگار مهر از شرایط دشواری که این روزها با آن روبه‌رو است، گلایه کرد. وی اظهار داشت:"این روزها به خاطر شرایط دشوار خانه‌نشین شده‌ام و از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی نیستم. از همکارانم در سینما و تلویزیون شاکی هستم، زیرا در این زمان سخت هیچ‌کس احوالی از من نمی‌پرسد."
 
این بازیگر که آخرین بار در فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است، افزود:"از اهالی سینما انتظار دارم حتی اگر تمایلی به پیشنهاد نقش برای من ندارند، حداقل احوالم را جویا شوند. حتی کیانوش عیاری نیز دیگر به یاد من نمی‌افتد."

ناصر شهریاری با همکاری کیانوش عیاری به تلویزیون وارد شد و در سریال «هزاران چشم» به ایفای نقش پرداخت. وی سپس در سریال‌های «راه شب» به کارگردانی داریوش فرهنگ ، «فرزند افیون» به کارگردانی مجید جوانمرد و «فریدون مهربان است» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز حضور داشت. اما بیشتر مخاطبان او را با شخصیت محبوب ناصر در سریال «وضعیت سفید» به یاد می‌آورند.

علاوه بر بازیگری، ناصر شهریاری در سال 1390 فیلم کوتاه «24 ساعت مرخصی» را ساخته است که در آن بازیگرانی همچون ایمان صفا، سمیرا مسلمی، ملک شریعت‌پناهی، حسین شهریاری احمدی و علی فروزانمهر به ایفای نقش پرداخته‌اند.