به گزاش پارس نیوز ،‌المیرا شریفی‌مقدم، مجری محبوب تلویزیون، در جدیدترین پست اینستاگرام خود از دیدار با مادر علی انصاریان خبر داد. او ضمن ابراز خوشحالی از سلامت و نشاط مادر علی انصاریان، به سختی‌هایی که این بانوی بزرگوار پس از از دست دادن فرزندش متحمل شده، اشاره کرد.

شریفی‌مقدم در این پست نوشت:  مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

این در حالی است که چند روز پیش، سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان، در مصاحبه‌ای جنجالی از جعل سند اموال فرزندش توسط دو نفر نزدیک به خانواده و تهدید به قتل خبر داد. او با بغض از این اتفاقات دردناک گفت و از جامعه ورزشی درخواست کمک کرد.

فاطمه انصاریان، خواهر علی انصاریان، نیز در واکنش به اظهارات مادرش، توضیحاتی را ارائه کرد. او ضمن تایید مالکیت تمام اموال مرحوم برادرش به نام مادرشان، به وضعیت روحی نامناسب مادر اشاره کرد و گفت که ایشان به دلیل مصرف داروهای متعدد، توانایی تصمیم‌گیری صحیح را ندارند.