به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ناشر رمان «پرندگان» که آن را با ترجمه علی مسعودی‌نیا و با قیمت ۷۵۰۰ تومان عرضه کرده است، در معرفی این داستان می‌نویسد: داستان «پرندگان» درباره دهکده‌ای ساحلی است که در شروع زمستان با حادثه عجیبی روبه‌رو می‌شود. فوجی از پرندگان مختلف به دهکده هجوم می‌آورند و واقعه‌ای تراژیک رقم می‌زنند. ماجرا درست از‌ همان اولین هشدار‌ها آغاز می‌شود. آقای نت، نیمه‌شب با صدای گریه بچه‌هایش متوجه حمله این پرنده‌ها می‌شود ولی روز بعد با هرکسی درباره‌اش صحبت می‌کند او را جدی نمی‌گیرد. داستان مواجهه نت و خانواده‌اش با پرندگان مهاجم را شرح می‌کند.

اگر کسی فیلم هیچکاک را دیده باشد، رمان می‌تواند پیش‌زمینه خوبی برای درک شرایط زندگی نت و خانواده‌اش باشد. و اگر حتی کسی فیلم را ندیده باشد، خواندن رمان برایش جذاب خواهد بود، چرا که تا حدودی فیلمنامه هیچکاک با رمان دوموریه تفاوت دارد.

1

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «پتو تبدیل شده بود به وسیله دفاعی او؛ آن را دور سرش پیچید و بعد، درحالی‌که اتاق در نظرش تاریک‌تر شده بود، با دست خالی به متفرق کردن پرنده‌ها پرداخت. جرئت نداشت خودش را به در برساند و آن را باز کند. می‌ترسید پرنده‌ها تعقیبش کنند.»

انتشارات به‌نگار برای خریدارانی که کتاب را به صورت تلفنی از نشر خریداری می‌کنند، ۲۰ درصد تخفیف و برای کسانی که از سایت نشر به‌نگار به نشانی www. Behnegarpub. com به صورت اینترنتی خرید می‌کنند، ۳۰ درصد تخفیف ویژه به مدت دو هفته درنظر گرفته است. همچنین نسخه الکترونیکی این کتاب با تخفیف ویژه به قیمت۳۲۸۰ تومان از اپلیکیشین کتاب‌خوان فیدیبو قابل دریافت است.