به گزارش پارس، آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در مورد بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها برای دیدن مسابقات، اظهار کرد: این کار مطابق با عقل یک اقدام جاهلانه و غلط است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفتن بانوان به داخل جمعیت چند هزار نفری تماشاچی مسابقات ورزشی در ورزشگاه‌ها را یک موضوع مخاطره‌آمیز برشمرد.

وی این عمل را زمینه‌ساز ایجاد آسیب بیان کرد و گفت: هیجانات جوانان تماشاچی مسابقات می‌تواند موجب بروز عکس‌العمل‌های تند شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افراد طرح‌کننده این موضوع را انسان‌های غریبه با عقل توصیف کرد و افزود: این مباحث ممکن است با هدف مسائل سیاسی مطرح شود، اما گویندگان آن از سیاست نیز چیزی نفهمیده‌اند.

این استاد برجسته اخلاق تاکید کرد: اگر بانوان تنها یک‌بار در این وضعیت قرار بگیرند، خطرات بسیاری متوجه آنان خواهد شد که مسئولان باید از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری کنند.

ممدوحی طرح این مبحث را خلاف مباحث دینی و آموزه‌های ارزشمند اسلام اعلام کرد و متذکر شد: این صحبت روا نیست و در قرآن کریم به حفظ حریم زن و مرد بسیار تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات در وضعیت مختلط با مردان شرعا جایز نیست، عنوان کرد: برخی افراد گویی از درک پیامدهای این موضوع عاجز هستند.

این مسئول ایجاد هرج و مرج در خیابان و گرفتاری برای افراد را از جمله نتایج نامطلوب این موضوع بیان و اظهار کرد: طرح این مباحث با فرهنگ ایرانی و غیرت‌مندانه ملت ایران در تضاد است.