به گزارش پارس، رئیس ستاد نماز جمعه تهران از تمهیدات لازم برای جابجایی بهترنمازگزاران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.
حجت الاسلام شیرمردی درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما علت تغییرمکان برگزاری نماز جمعه از دانشگاه تهران به مصلی را شروع فصل گرم تابستان اعلام کرد وافزود: براساس توافق ستاد نماز جمعه ومدیریت مصلی ، نماز جمعه در فصول گرم وسرد سال در این مصلی برگزار می شود.
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران اظهار امیدواری کرد با اتمام ساخت وساز مصلی نمازگزاران کمتر شاهد جابجایی از دانشگاه به مصلی باشند ودرتمام طول سال بجز موارد خاص بتوانند نماز جمعه را در مصلی اقامه کنند. 
حجت الاسلام شیر مردی با اشاره به آماده سازی فضاهای داخلی شبستان نماز جمعه و سامان دهی پارکینگ های مصلی گفت : مردم برای حضور در نماز نیازی به همراه آوردن زیر انداز و مهر ندارند. 
وی افزود : مترو ،سازمان اتوبوسرانی ،هلال احمر ،نیروی انتظامی وراهنمایی ورانندگی تهران بزرگ تدابیر لازم را برای خدمات رسانی به نمازگزاران در نظرگرفته اند.
رئیس ستاد نماز جمعه گفت : اتوبوسرانی نمازگزاران را از مساجد معروف شهر به مصلی وحدود 50 ون نیز نمازگزاران را از مترو به محل شبستان مصلی منتقل می کنند.
اولین نمازجمعه ماه مبارک رمضان فردا به امامت حضرت آیت الله موحدی کرمانی در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می شود.
طبق برنامه ریزی های انجام شده نماز جمعه تهران تا 15 شهریور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.