به گزارش پارس به نقل از  ایسنا، رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز در جلسه‌ای که با حضور فرماندار نظرآباد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و کمیته‌های ورزش و جوانان، بانوان، آموزشی برگزار شد طی سخنانی اظهار اظهار کرد: عضویت 500 خبرنگار در خانه مطبوعات و فعالیت 24 خبرنگار در شهرستان نظرآباد، فعالیت دفاتر روزنامه و نشریات، کاهش تراکم اشتغال در کرج و انتقال به شهرستان های استان را ضروری ساخته است.

مهدی کریمایی از فرماندار نظرآباد خواست تا زیرساخت‌های لازم برای حضور و فعالیت خانه مطبوعات استان البرز در این شهرستان را فراهم کند.

در ادامه جلسه فرماندار نظرآباد طی سخنانی اظهار کرد: خانه مطبوعات پویا و مقتدر یکی از نیازهای اصلی استان البرز است و این مهم بدون حضور و مشارکت خبرنگاران و اصحاب رسانه، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناح‌بندی‌ها محقق نمی‌شود.

شهریار آقایی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در خانه مطبوعات، خود را عضوی از اهالی رسانه خواند و گفت: رسالت خبرنگاران بسیار ارزشمند و مقدس است و گاهی قدرت نفود خبرنگاران از برخی مدیران هم بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر این که رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی جامعه دارن، اظهار کرد: تحقق بسیاری از طرح‌های توسعه‌ نیازمند حضور خبرنگاران و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در مورد آن‌ها است.

این مقام مسئول در پایان افزود: فرمانداری نظرآباد از هر طرحی که منجر به توسعه فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران در این شهرستان می‌شود، حمایت کامل می‌کند.

در ادامه این جلسه مسئول کمیته ورزشی و جوانان خانه مطبوعات در تشریح اقدامات این کمیته با اشاره به این که ورزش کردن سبب بالا رفتن راندمان کاری افراد می‌شود، اظهار کرد: ورزش می‌تواند در افزایش توان کاری و فکری خبرنگاران و اهالی رسانه‌ها موثر باشد.

مصطفی فراغت گفت: ورزش روح و روان انسان را زنده می‌کند و باعث تندرستی و ‏سلامتی بدن انسان‌ها می‌شود که این موضوع نیز در شادابی اهالی رسانه تاثیر زیادی دارد.

وی برگزاری اردوی دیزین و هماهنگی ورزشگاه انقلاب برای تمرین تیم فوتسال خبرنگاران را از اقدامات انجام شده در این کمیته عنوان کرد و افزود: به زودی فراخوان حضور خبرنگاران و تفکیک رشته‌های ورزشی و استعدادیابی خبرنگاران انجام می‌شود.

در پایان جلسه نیز مسئول کمیته بانوان به ارائه گزارشی از برنامه‌های این کمیته پرداخت و افزود: حضور بانوان در عرصه خبر در استان البرز بیش از مردان است و در این خصوص برنامه‌های ویژه‌ای در راستای حمایت، امنیت شغلی، تفریحی برای ارتقاء روحیه و نشاط بانوان خبرنگار پیش‌بینی شده است.

فاطمه امیرآبادی گفت: برنامه‌های کمیته بانوان با تعامل و همکاری برخی از سازمان‌ها به زودی اجرایی می‌شود.