به گزارش پارس ، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در گفت وگو با فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد همیشه مورد توجه همه مسئولان کشور و به ویژه مقام معظم رهبری بوده و هست و تعداد مسافران و زائران، موقعیت و جایگاه و وجود مضجع شریف امام رضا (ع) از جمله مولفه هایی است که اهمیت این شهر را صد چندان کرده است.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان توجه کابینه و وزیر کشور به نیازها و مطالبات معوقه مشهد، تصریح کرد: مشهد شهری خاص در میان تمام کلان شهرهای کشور است و وزارت کشور نیز برای توجه ویژه به این شهر برنامه های خاصی را در نظر دارد، بنابراین با شروع دوره کاری ام، به مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور توجه خاصی خواهم داشت.

رحمانی فصلی افزود: امیدوارم مدیران استان، استاندار، شهردار و سایر مدیران و مسئولانی که در استان فعالیت می کنند به دلیل اینکه فعالیت بیشتری که در استان داشته اند، برای اداره و توسعه استان و مشهد، پیشنهاد های خلاقانه ای به وزارت کشور ارائه دهند، بنابراین آماده بررسی پیشنهادهای سازنده برای مشهد هستیم.

وزیر کشور دولت یازدهم همچنین درباره وجود چهره هایی از خراسان رضوی در کابینه دولت یازدهم و توانمندی این افراد گفت: بسیار خرسند و شاکر هستم که بنده خراسانی هستم.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: در استفاده از نیروها، یقیناً بنده به امر شایسته سالاری، توانمندی و کارآمدی و تعهد افراد بیشتر فکر می کنم و خدا را شکر این چنین نیروهایی در خراسان رضوی زیاد است.

وزیر کشور بیان کرد: در سایر نقاط کشور هم از نظر کادر و نیرو کم و کسری نداریم، بنابراین اگر خداوند توفیق دهد تلاش خواهیم کرد که از بین بهترها، بهترین ها را برای همکاری انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: اگر انتخاب ها در استان خراسان رضوی، مشهدی باشد یا اهل همین استان باشد خوشحال خواهم بود اما اصل بر شایسته سالاری در انتخاب است.