به گزارش پارس ، حبیب الله عسگر اولادی در ارزیابی از کابینه روحانی در گفت و گو با پانا گفت: به نظر بنده روحانی کابینه خوب و معتدلی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بنده ناظر بر تشکیل کابینه تمام روسای جمهور قبلی بوده ام اظهار داشت: به عقیده بنده روحانی نسبتا برنامه کافی و کاملی برای گزینش وزاری خود داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیس جمهور انتخاب و گزینش مطلوبی در تعیین وزرای خود داشته است تصریح کرد: معتقدم روحانی در تعین اعضای کابینه ای خود حساب شده عمل کرده است.
وی ادامه داد: به اعتقاد من روحانی از وزیر خارجه پیشنهادی گرفته تا وزیر دفاع خود را حساب شده و بر اساس شرایط موجود تعیین کرده و هر یک از این افراد را می توان از بهترین گزینه های تصدی این سمت ها در حال حاضر کشور عنوان کرد.

کابینه نباید به میل افراد بسته شود

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه سلایق در انتخاب اعضای کابینه برای هر دولتی متفاوت خواهد بود، تاکید کرد: افراد و اشخاص نباید تصور کنند که کابینه باید به میل و طبق سلیقه آنها بسته شود لذا هر رئیس جمهوری سلیقه خاص خود را دارد و مهم این است که افراد کابینه، صلاحیت عملی و علمی لازم را داشته باشند.

عسگر اولادی با بیان اینکه بنده شناخت کافی بر تک تک اعضای کابینه پیشنهادی روحانی دارم؛ در رابطه با تحقق شعار اعتدالگرایی در کابینه خاطر نشان کرد: بنده معتقدم کابینه کاملا در مسیر اعتدالگرایی بسته شده است.