به گزارش پارس به نقل از ایسنا؛ متن نامه ابوالحسن فقیه به شرح زیر است:

احتراماً به استحضار می رساند، آنچه که سال های اخیر در عرصه امدادرسانی در حوادث بزرگی همچون زلزله های آذربایجان شرقی، زهان خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و همچنین بلایایی چون سیل پاکستان و قحطی سومالی اتفاق افتاد، به لطف و عنایت خداوند منان و رهنمودهای راهگشای معظم له و دست های پرتلاش اعضای خدوم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بود. بی شک، همکاری و همراهی دولت و مجلس محترم نیز که موجب افزایش سرعت و توان جمعیت هلال احمر در پاسخگویی به حوادث و سوانح داخلی و بین المللی شده است، در این نقش آفرینی تأثیر بسزایی داشته است.

فرمایشات حضرتعالی در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در جمع مسئولان و کارگزاران نظام و اشاره به سرعت در امدادرسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی، موجبات دلگرمی و مباهات خانواده بزرگ هلال احمر جمهوری اسلامی به کارنامه، هویت و ماموریت شان گردید.

اینجانب ضمن تقدیر و سپاس از ابراز لطف و حسن توجه حضرتعالی نسبت به خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان حوادث و بلایا و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای معظم له اعلام می دارد، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بیش از پیش تمام همت و توان خود را در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به ملت شریف و عزیز ایران بکار خواهند بست.