به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته (جمعه) با برگزاری یک دیدار معوقه به پایان رسید و تیم شرکت ملی حفاری با ۱۹ برد، ۳ تساوی و بدون شکست عنوان قهرمانی را به دست آورد تا سال ها قهرمانی شاگردان مظفر در باشگاه های مختلف به پایان برسد.

* پایان قهرمانی های مظفر؛ جام به حفاری رسید

لیگ برتر فوتسال بانوان از ۳۰ آذر با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و تیم شرکت ملی حفاری توانست از ۲۲ بازی برگزار شده با ۶۰ امتیاز عنوان قهرمانی هشتمین دوره را از آن خود کند.

شاگردان مظفر نیز در تیم پرسپولیس با باختی که مقابل حفاری در دور رفت داشتند کارشان در دور برگشت سخت تر شد و در نهایت هم با تساوی مقابل این تیم در دور برگشت نتوانستند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، ملی حفاری قهرمانی اش را قطعی کرد.

در میان تیم های شرکت کننده هم تربیت بدنی فسا و شمشاد دلیجان با ۱۲ امتیاز به لیگ دسته اول سقوط کرد.

* عدم اطلاع رسانی کمیته بانوان مشکل همیشگی خبرنگاران

لیگ برتر فوتسال بانوان امسال هم با حاشیه هایی همراه بود. متاسفانه با گذشت ۸ دوره از لیگ، باز هم کمیته بانوان فدراسیون درباره برگزاری مسابقات و نتایج، اطلاع رسانی درستی نداشت و دوباره این خبرنگاران بودند که با تماسی که با سرپرستان و مربیان تیم ها داشتند از نتایج اطلاع پیدا می کردند. عدم انصراف تیم ها و عدم برگزاری بازی ها نیز پوشش داده نمی شد تا در این زمینه اطلاع درستی وجود نداشته باشد.

* حضور فوتسالی ها در فوتبال دردسرساز شد

حضور فوتسالی ها در تیم ملی فوتبال مشکل دیگری بود که تیم ها با آن دست به گریبان بودند. همچنین بازیکنان فوتبال که با پایان فصل به فوتسال پیوسته بودند و حضورشان در تیم ملی فوتبال باعث شد تا بسیاری از بازی ها به تعویق بیفتد و همین امر اعتراض مربیان زیادی از لیگ را به دنبال داشت. چرا که طبق گفته هلنا کاستا، سرمربی تیم ملی فوتبال، بازیکنان اجازه حضور در لیگ فوتسال را نداشتند تا به این ترتیب از آسیب دیدگی شان جلوگیری شود، اما حضور یک یا دو بازیکن اعتراض سایر تیم ها را به دنبال داشت به طوری که حتی یک دیدار هم نصفه رها شد.

حضور بازیکنان فوتسال در فوتبال باعث شد تا برنامه ریزی لیگ دچار تغییر شود و این بازی ها دیرتر از آنچه که پیش بینی شده بود به پایان برشد، چیزی که خواسته شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی نبود. چرا که تیم ملی فوتسال هم رقابت مهمی چون مسابقات داخل سالن کره جنوبی را در تاریخ پنجم تیر پیش رو دارد.

به هر حال این مسابقات با تنها دیدار معوقه روز جمعه به پایان رسید و پرونده لیگ هشتم بسته شد، اما امید می رود در دور جدید این دوره از مسابقات در سال ۹۲ دیگر چنین مسائلی را شاهد نباشیم. اطلاع رسانی درست برای این مسابقات به کیفیت لیگ نیز اضافه خواهد کرد و از حاشیه ها کاسته خواهد شد.