به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیماعبدالعزیز الهیاجم خبرنگار این شبکه در صنعا در ارتباط زنده تلویزیونی گفت: اخباری از ورود نیروهای ائتلاف عربی به جبهه های جنگ در مأرب منتشر شده است. این نیروها به طرفداران عبدربه منصور هادی (رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن) و نیروهای قبایل پیوسته اند. عمده ترین مرکز حضور این نیروها جبهه الجفینه است. از سوی دیگر نیروهای انصارالله اعلام کرده اند که ترسی از این گونه اقدامات ندارند و آماده مقابله با این نیروها هستند. این درحالیست که درگیری هایی نیز در مناطق مختلف مأرب میان اعضای مسلح انصارالله و قبایل طرفدار منصور هادی روی داده است. در این درگیری ها چندین نفر از طرفین کشته یا زخمی شده اند. 

طرفین در استان البیضاء در مرکز این کشور نیز با یکدیگر درگیر شده اند. هواپیماهای ائتلاف تحت رهبری سعودی نیز به حملات سنگین به صنعا ادامه دادند. در این حملات پایگاه هوائی الدیلمی و موسسه فنی این پایگاه و همچنین فج عطان و پادگان جبل النهدین هدف قرار گرفت. منابع مطلع همچنین از ادامه بمباران استان صعده در شمال یمن که خاستگاه نیروهای انصارالله است خبر دادند. استان الحدیده نیز هدف حملات متعدد هوائی قرار گرفت. در حملات هوائی به استانهای مختلف یمن چندین غیرنظامی کشته یازخمی شدند. در مناطق مرزی صعده و عربستان سعودی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی انصارالله به چند موضع نظامی عربستان حمله کردند و با گلوله باران این مواضع تعدادی از نظامیان سعودی را کشتند.

خبرنگار روسیا الیوم اوضاع انسانی در یمن را فاجعه بار توصیف کرد و گفت خدمات بهداشتی در برخی بیمارستانها به صورت کامل متوقف شده است و کادر پزشکی بیمارستانها که اتباع خارجی بودند این کشور را ترک کرده اند. و مردم این کشور با کمبود مواد غذائی و داروئی مواجه هستند. زیرا از 26 مارس گذشته تاکنون این کشور محاصره شده است.