به گزارش پارس به نقل از ایسنا، همزمان با پخش کلیپی درباره برنامه ای هسته ای ایران « از گذشته تا به امروز» فریدون عباسی به همراه حسینیان و سلیمانی، نمایندگان مجلس وارد سالن شدند.

*حسینیان و سلیمانی به خاطر اینکه در ردیف صندلی مهمانان جای برای نشستن نبود مانند باقی حضار روی زمین نشستند و با تعارفات باقی مسئولین حاضر نشدند از روی زمین بلند شوند.
*حسین آب نیکی، در حال سخنرانی است و مشروح سخنان وی در ادامه به اطلاع خواهد رسید.

*همچنین نبویان، نماینده مجلس نیز به یکی از مسئولین تذکر داد که به خاطر شهادت امام هادی (ع) از اجرای ترانه جلوگیری کنند.

*در ادامه جعفری، دبیرجنبش عدالتخواه دانشجویی اقدام به سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: تا قبل از این اگر می گفتند رسانه ها کینه توزی می کنند سخت باور می کردم اما وقتی تلاش دوستانم را دیدم که در عین بی تقوایی یکی از روزنامه های منتسب به یکی از جریان ها داشتند با جدیت کار را پیگیری می کردند  در عزم خود برای کاری که انجام می دهیم و باقیات و صالحاتی که برای خود می گذاریم مصمم تر شدیم.

*هم اکنون یک مداح در حال ایراد مداحی در منقبت اهل بیت (ع) می باشد و جمعیت حاضر در سالن نیز با او همراهی می کنند.

*بعد از مراسم مداحی، قسمتی از نرم افزار چند رسانه ای دلواپسیم که با موضوع نقد توافقنامه ژنو است در سالن پخش شد، در این کلیپ نظرات کارشناسان درباره انتقادهایشان به توافقنامه ژنو پخش شد.

*در ادامه مجری از ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه که در سالن حضور داشتند به علت نبود جا و ازدحام جمعیت عذرخواهی و از حضورشان در این برنامه تشکر کرد و اسامی ۳۰ نفر آنان را قرائت کرد.


*در ادامه مجری با دعوت از کوثری، نوذری سفیر سابق ایران در شوروی سابق، عباسی، مهدی محمدی عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای، فؤادایزدی استاد دانشگاه، کریمی قدوسی نماینده مجلس و حجت الاسلام پناهیان آغاز  همایش  را اعلام کرد.

*عده ای از حضار در سالن با زدن ضربدرهای بنفش روی دهان های خود اعتراض خود به برخوردهای اخیر دولت با منتقدین را ابراز کردند.

*مجری مراسم از نامه ۱۲ هزار نفری دانشجویان به ضرغامی خبر داد که در آن دانشجویان خطاب به رئیس صدا و سیما گفته اند: اساتیدی که برخواسته از متن ملت هستند مثل نمایندگان مجلس نکاتی دارند که به حقوق اساسی ملت ایران باز می گردند، پس باید فرصتی فراهم شود تا صدای رسای این بخش از ملت ایران به گوش همگان برسد.