کمتر کسی ممکنه تا حالا با اتوبوس سفر نکرده باشه. خیلی از مردم برای مسائل کاری، خیلی ها برای تحصیل و خیلی ها برای دیدار خانواده و اقوام یا برای تفریح و زیارت، هر روز برای رسیدن به مقصدشون از اتوبوس های بین شهری استفاده می کنند، اما این نکته خیلی مهمه که این افراد چطوری بلیطشون را خرید می کنند؟ تو این پست میخوایم بهتون ثابت کنیم که برای خرید بلیط اتوبوس اصلا لازم نیست به پایانه ها و دفاتر فروش بلیط مراجعه کنید. فقط کافیه خریدهای غیرحضوری را امتحان کنید و قطعا با یکبار خرید غیرحضوری، خود شما دیگه هیچوقت برای خرید بلیط به پایانه های مسافربری نمیرید فقط کافیه به چند نکته دقت کنید.

11111111

  1. سر فرصت بلیط خودتون رو خرید کنین.

از تکنولوژی نترسین. خرید آنلاین خیلی راحته. تنها کافیه در اینترنت جستجو کنین تا سایت های فروش بلیط را پیدا کنین. برای مثال با سایت پایانه ها، می تونین  از خونه به راحتی بلیط اتوبوس سفر خودتون رو بخرین.  بسیاری از شرکت های مسافربری عضو خانواده پایانه ها هستن و شما میتونین اتوبوس مورد نظر خودتون رو از بین سرویس های ارائه شده توسط شرکت های مختلف در سایت پایانه ها انتخاب و خرید کنین. علاوه بر امکان خرید بلیط از سایت، شما میتونین از اپلیکیشن موبایل پایانه ها استفاده کنین و همراه سفر پایانه ها رو دانلود کنین و از طریق تلفن همراه بلیط مورد نظرتون رو بخرین. تنها کافیه پایانه مبدا، مقصد و تاریخ حرکت رو انتخاب کنین و از بین اتوبوس های ارائه شده سرویس مورد نظر رو انتخاب و در ادامه با انتخاب صندلی و پر کردن اطلاعات خواسته شده بلیط تون رو بخرین.

 

    2. بلیط خودتون رو با بهترین و مناسب ترین قیمت بخرین.

 هنگام جستجو در گوگل از اولین سایتی که به چشمتون میاد بلیط خودتون رو نخرین. دنبال بلیط با قیمت مناسب و تخفیف دار بگردین تا بتونین تو هزینه ها صرفه جویی کنین. در سایت پایانه ها شما میتونین با فیلتر کردن نتیجه جستجو بهترین و ارزان ترین اتوبوس رو انتخاب و بلیط بخرین.

 

  3. به ساده ترین و امن ترین روش وجه بلیط را پرداخت کنین.

با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس به سادگی میتونین با هر کدوم از کارتهای اعتباری عضو شبکه شتاب و تنها با داشتن شماره کارت و رمز دوم هزینه بلیط رو پرداخت کنین. یه نکته که باید بهش توجه کنید اینه که از سایت هایی بلیطتون را بخرید که اگر بعد از خرید بلیط به هردلیلی پشیمون شدید، بتونید به راحتی بلیط خودتون را باطل کنید و پولتون را پس بگیرید، سایت پایانه ها این اطمینان را به شما میده که در صورت کنسل کردن بلیط خود، وجه آن با در نظر گرفتن قوانین ابطال بلیط به حساب شما باز میگرداند.

22222222

      4.  اطلاعات بلیط خود را در زمان حرکت همراه داشته باشید.

در خرید های اینترنتی این نکته خیلی مهمه که اطلاعات بلیطی که خرید میکنین را همراه خودتون داشته باشید. در سایت پایانه ها به چندین روش اطلاعات بلیط در اختیار شما قرار میگیره و شما میتونید با خیال راحت فقط به نیازمندی های دیگر سفرتون فکر کنید. اطلاعات بلیط برای شماره همراه شما پیامک میشه و به ایمیلی که در هنگام خرید وارد کردید ارسال میشه همچنین شما میتونید بلیط خود را چاپ بگیرید و همراه داشته باشید، یه امکان جدید تو این سایت اخیرا اضافه شده. با این امکان تصویر بلیط شما بر رویتلگرامتون هم ارسال میشه و شما دیگه نیازی نیست دغدغه ی همراه داشتن بلیط را داشته باشید چرا که گوشی شما همیشه همراه شماست.

3333333

 اگر قصد خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه ها را دارید به موارد زیر توجه نمایید:

  • در هنگام خرید بلیط به جنسیت صندلی کناری توجه کنین عواقب عدم توجه بر عهده مسافر می باشد.
  • بر اساس قوانین سازمان حمل و نقل فروش بلیط نشستن خانمها در دو ردیف اول اتوبوس ممنوعه.
  • حداکثر دو ساعت قبل از حرکت سرویس می تونین به صورت اینترنتی بلیط خودتون رو باطل کنین.
  • حداقل نیم ساعت قبل از حرکت اتوبوس در محل شرکت مسافربری مربوطه حضور داشته باشین.
  • در هنگام خرید لطفا به مشخصات بلیط (مبدا، مقصد و تاریخ و ساعت) توجه کنین.
  • هنگام خرید شماره تلفن و ایمیل معتبر وارد کنین.

 

payaneha.com