به گزارش پارس به نقل از فارس، منابع امنیتی عراقی، پنجشنبه (امروز) اعلام کردند که تکفیری‌های داعش موفق شدند، برخی از مناطق در شرق شهر «تکریت» مرکز استان «صلاح‌الدین» را پس از درگیری با نیروهای امنیتی عراقی، اشغال کنند.

این در حالی است که 11 فروردین گذشته، نیروهای مسلح عراقی طی درگیری‌های متعدد با تروریست‌ها موفق شده بودند تکریت را کاملا آزاد و پاکسازی کنند.

تروریست‌های داعش از طریق کوه‌های «حمرین» و شمال منطقه «الفتحة»  به شرق تکریت حمله کردند و خود را به جنوب منطقه «تل گصیبة» رساندند و کنترل این منطقه واقع در 30 کیلومتری شرق تکریت را به دست گرفتند و اکنون جاده تکریت به کرکوک در کنترل آنهاست.

بر اساس این گزارش، درگیری‌ها همچنان در این منطقه ادامه دارد و نیروی هوایی ارتش عراق بمباران مواضع داعش در این مناطق را آغاز کرده است و تا کنون 12 داعشی و 7 نیروی امنیتی عراق کشته شده‌اند.

این منابع اعلام کردند که از طریق بلندگوهای مساجد ناحیه «العلم» در شرق تکریت از بامداد امروز، از تمام کسانی که می‌توانند اسلحه به دست گیرند، خواسته شد که وارد عمل شوند و از پیشروی داعش در این منطقه که تنها 20 کیلومتر با آنها فاصله دارد، جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش در ناحیه العلم، حکومت‌نظامی اعلام شده است ضمن اینکه یک سرهنگ پلیس این منطقه کشته و رئیس پلیس به همراه 3 نفر دیگر از نیروهایش طی یک انفجار در تل گصیبة زخمی شده‌اند.