امروزه ضرورت انجام تبلیغات برای رشد کسب و کار برای همگان امری واضح و بدیهی است . در دنیای پرتلاطم رقابت، تبلیغات وسیله ای کارآمد برای معرفی کالاها، تولیدات و خدمات به مشتری است. در واقع تبلیغات، پل ارتباطی میان خریدار و فروشنده بوده و آن ها را بهم نزدیک تر می¬کند. تبلیغات با افزایش آگاهی و هوشیاری مردم، موجب ترغیب آن‌ها به خریداری محصولات و تولیدات مورد نظر می‌شود.

امروزه با پیشرفت فن آوری و توسعه اینترنت، تبلیغات و بازرایابی اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است . در این دنیای پر مشغله بسیاری از مردم به دنبال کوتاه ترین روش برای به دست آوردن اطلاعاتی در ارتباط با کالای مورد نظر خود هستند؛ بدیهی است که اولین پاسخ برای این نیاز اینترنت است. بنابراین به اینترنت که امروزه در اختیار همگان است، روی آورده و به جستجوی کالای مورد نظر خود در گوگل می‌پردازند.

 در چنین شرایطی تبلیغات اینترنتی گزینه ای مناسب، کم هزینه و کارآمد برای مطلع کردن دنیای اطراف از تولیدات یا خدمات شماست. با تبلیغات اینترنتی بدون محدودیت زمانی و مکانی، در دید مخاطبان قرار می گیرید و ویترین فروشگاه شما در طول شبانه روز به روی مشتریان باز است.

روش های نوین اینترنتی تبلیغات و بازاریابی از ضروریات رشد هر کسب و کاری است که در صورت غفلت از آن و اصرار به استفاده از روش های سنتی، دیر یا زود باید منتظر شکست در کارتان باشید. تنها کافی است تصمیم بگیرید و با کم ترین هزینه با کمک تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بیشترین درآمد را داشته باشید. وب سایت ساختمون، یک مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان است که با فراهم آوردن امکان تبلیغات در فضای مجازی، باعث دیده شدن محصولات و خدمات شما می شود.

photo_2017-11-01_12-20-45

ساختمون چه کمکی به شما می کند؟

اگر شما صاحب کسب و کاری در زمینه صنعت ساختمان هستید، می توانید از طریق وب سایت ساختمون، کالا و خدمات خود را عرضه کنید و از طریق این وب سایت مشتریان جدیدی جذب کنید. وب سایت ساختمون مختص تبلیغ انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی مانند انواع شومینه ، بلوک های شیشه ای، انواع درب ها مانند درب ضد سرقت یا درب های داخلی ساختمان، انواع پنجره مانند پنجره دوجداره یا پنجره UPVC، انواع سقف مانند سقف شیبدار یا سقف کاذب ، سیستم های روشنایی و ایمنی ساختمان و یا کرکره برقی ... است.

در حال حاضر وب سایت ساختمون در بیش از 20 استان کشور فعال می باشد و بیش از 18000 نوع کالا و خدمات در ساختمون به ثبت رسیده است که خود گواه مطلوبیت این وب سایت در میان فعالان در زمینه کالاهای ساختمانی است. صاحبان هر کسب و کاری در تمامی شهرها و استان‌های کشور می توانند کالا، محصول یا خدمات خود را در ساختمون ارائه کنند و از این طریق بازارهای جدیدی در سایر شهرها نیز بدست آورند.

در این وب سایت به هر شرکت یک پنل اختصاصی جهت معرفی خدمات و فروش محصولات اختصاص داده می شود. مشتری با ورود به پنل اختصاصی شما می تواند، مشخصات کالای شما یا کاتالوگ محصولات شما را مشاهده نماید.

post_site1_(4)

بسیاری از کاربران اینترنتی برای کسب اطلاعات در مورد کالای مورد نظر خود، لزوما وارد یک وبسایت بخصوص نمی شوند؛ بلکه در مورد محصول مورد نظرشان در گوگل جستجو کرده و عموما به سایت هایی که گوگل در صفحه اول نتایج جستجو نمایش می دهد، وارد می شوند. در چنین شرایطی در صورتی که شما جزء نتایج اولیه جستجوی گوگل باشید، خود به خود نیاز آن ها را برآورده کرده و برنده این رقابت تنگاتنگ خواهید بود. یکی از ابزارهایی که موفقیت شما در قرار گرفتن "در صفحه اول جستجوی گوگل" را تضمین می‌کند، سئو است. در این راستا ساختمون با به کارگیری برنامه نویسان و سئوکاران خبره دائما سعی بر این دارد تا محصولات ارائه شده در این وبسایت را به خوبی در معرض دید مشتریان قرار دهد و آن ها را در صفحه اول جستجوی گوگل حفظ کند.

photo_2017-11-01_12-19-56