تخته‌های شیشه‌ای پایه‌دار از بهترین انواع تخته‌ها برای نوشتن یا جمع‌آوری مطالب هستند. این تخته‌ها از نظر زیبایی و دوام از سایر محصولات بهتر عمل می‌کنند و طی سال‌های گذشته عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان داده‌اند. تخته وایت برد شیشه ‌ای لکه نمی‌شود و هیچگونه خط‌وخشی روی آن برجای نمی‌ماند. این تخته در زمان برگزاری یک جلسه تیمی مؤثر، می‌تواند راهی عالی برای ایده‌پردازی یا یادداشت ایده‌ها باشد. شما می‌توانید با تعبیه تخته‌ در یک مکان، از آن برای قرار دادن اطلاعات مرتبط، جملات تشویق‌کننده یا به‌عنوان تابلوی اعلانات استفاده نمایید. با خرید تخته‌ از یک فروشگاه معتبر، می‌توانید از کیفیت آن آسوده خاطر باشید.

c6be4462-269c-4de5-aef9-fcac5f45062b

ساختار تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

تخته‌ وایت برد شیشه‌ای پایه‌دار از شیشه سکوریت به ضخامت 6 میلی‌متر ساخته شده‌اند. انتخاب این ماده نه‌تنها بر استحکام خود تخته، بلکه بر ایمنی هرچه بیشتر در هنگام استفاده تأثیر می‌گذارد؛ چراکه در صورت افتادن، شیشه به قطعات بسیار کوچک تبدیل می‌شود که توسط یک لایه خاص روی سطح باقی می‌مانند و قطعات پخش نخواهند شد. گوشه‌های تخته به‌صورت زوایای قائم بریده می‌شوند و جلوه‌ای زیبا به تخته می‌دهند. برای نوشتن روی این تخته مانند سایر تخته‌های وایت برد، می‌توانید از ماژیک استفاده نمایید و سپس متن نوشته شده را به‌راحتی با یک اسفنج یا پارچه پاک کنید.

پشت هر تخته شیشه‌ای با ورق فرومغناطیسی گالوانیزه تقویت شده که به آن خاصیت مغناطیسی می‌دهد و در نتیجه آهنرباهای خاصی را می‌توان به سطح آن متصل کرد. تخته‌های شیشه‌ای در اندازه‌های مختلفی از 40*30 cm تا 240*120 cm در دسترس هستند. مزیت تخته پایه‌دار، قابلیت جابه‌جایی آسان آن است و نیاز به نصب نخواهد داشت. با این حال حتی تخته‌های شیشه‌ای بدون پایه نیز به‌راحتی قابل نصب هستند و نیاز به متخصص ندارند.

این وایت برد شیشه‌ای به افزایش تعامل در جلسات کمک می‌کند؛ به این معنا که با نوشتن ایده‌ها و نتایج هر پروژه روی آن، شما می‌توانید سایرین را به بحث و گفت‌وگو دعوت نمایید و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهید. این امر سبب می‌گردد تعامل افراد افزایش یابد و از احتمال بروز خطا کاسته شود. استفاده از تخته‌ وایت برد شیشه‌ای پایه‌دار به استفاده کم‌تر از ابزار نوشتاری کمک کرده و مشارت بالای اعضا را در جلسات تیمی تضمین می‌نماید.

رنگ تخته شیشه ‌ای

تخته‌های شیشه‌ای وایت برد در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. تخته‌های کلاسیک دارای رنگی مایل به سبز هستند که با سایه طبیعی شیشه مرتبط است. تخته‌های فوق ‌سفید با رنگ سفید شدید مشخص می‌شوند؛ زیرا از شیشه‌ای خاص و شفاف ساخته شده‌اند که فاقد سایه مایل به سبز است. سایر تخته‌ها شامل تخته‌های شیشه‌ای شفاف، تخته‌های شیشه‌ای سیاه و تخته‌های شیشه‌ای رنگی بوده که در 56 رنگ مختلف موجود هستند. رنگ صفحه شیشه‌ای با استفاده از انتقال رنگ به سطح قابل آب‌بندی حرارتی که بین شیشه و لمینت قرار داشته، تعیین می‌گردد.

19c4a45b-4e72-4aa9-8c68-82e198cf6ec4

تخته مغناطیسی شیشه ای

وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی پایه‌دار یک محصول فوق‌العاده است که عملکرد یک تخته مغناطیسی کلاسیک را با طراحی مدرن ترکیب می‌کند؛ بدین صورت که علاوه‌بر برخورداری از قابلیت آهنربایی، از طراحی زیباتری نیز نسبت به تخته وایت برد معمولی برخوردار است. تخته‌های مغناطیسی شیشه‌ای را می‌توان در هر فضای داخلی قرار داد؛ از دفاتر سنتی گرفته، زیر شیروانی تا فضای داخلی آپارتمان‌ها. از تخته‌های شیشه‌ای مغناطیسی پایه‌دار می‌توان به‌عنوان نگهدارنده‌ای برای یادداشت‌ها استفاده کرد و در عین حال به‌عنوان عنصر تزئینی اتاق نیز از آن‌ها بهره برد؛ به‌ویژه اگر رنگ تخته با دکوراسیون اتاق هماهنگ باشد.

به لطف امکان نوشتن آسان با ماژیک و همچنین تمیز کردن بدون دردسر، تخته‌های مغناطیسی سفید رنگ به‌عنوان جایگزین جذابی برای تخته‌های گچی سنتی شناخته می‌شوند. آن‌ها باعث لک شدن دست‌ها، لباس‌ها یا سطوح اطراف نخواهند شد و در عین حال خطری برای افارد مبتلا به آلرژی ندارند.

کاربردهای تخته شیشه ای

تخته‌های شیشه‌ای پایه‌دار ساخته شده از شیشه‌های ایمنی مقاوم، به مراتب از نظر ظاهر نسبت به سایر تخته‌های سفید برتری دارند. روکش گلس برد یک روکش براق، مدرن، ظریف و حرفه‌ای است و با هر دکوراسیونی به‌خوبی هماهنگ می‌شود. این تخته‌ها در مطب پزشکان، دفاتر شرکتی و امکانات آموزش عالی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این، می‌توان تخته شیشه‌ای را شابلون و آرم شرکت یا سایر گرافیک‌ها چاپ کرد. تخته‌های شیشه‌ای می‌توانند با قاب یا بدون قاب باشند و در انواع رنگ و سایز موجود هستند تا همه افراد بتوانند تخته مناسب نیاز خود را انتخاب نمایند.

تفاوت تخته شیشه ای وایت برد با تخته وایت برد کلاسیک

تخته‌های شیشه‌ای پایه‌دار معمولاً گران‌تر از تخته‌ وایت برد کلاسیک هستند و این موضوع به‌دلیل کیفیت بسیار بالای آن‌ها است. این تخته‌ها به سادگی فرسوده نخواهند شد؛ چراکه شیشه هیچ فرورفتگی ندارد. سطح غیرمتخلخل به این معناست که رنگ‌های ماژیک آن‌ها را لکه‌دار نمی‌کنند و این مورد نیز تضمین شده که هرگز کدر نخواهند شد. تخته‌های شیشه‌ای در برابر باکتری مقاوم هستند و به‌راحتی ضدعفونی و استریل می‌شوند.

همان‌طور که بیان گردید برخلاف تخته‌های کلاسیک، تخته‌های شیشه‌ای از شیشه سخت ساخته شده‌اند. این ماده یک شیشه استاندارد ایمن بوده که در اثر ضربه‌های جزئی نمی‌شکند؛ بنابراین این محصول در برابر ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. علاوه‌بر این، یک پوشش ضدخش نیز روی تخته‌های شیشه‌ای وجود دارد که سبب دوام بسیار زیاد آن‌ها شده است؛ در این صورت شما می‌توانید سال‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی از آن‌ها استفاده نمایید.

خرید تخته شیشه ای

اگر تمایل به خرید تخته شیشه‌ای پایه‌دار وایت برد برای خانه، محل کار و... را دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های فعال در این زمینه، به‌صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. راه دیگر مراجعه به یک وب سایت‌ معتبر فروش تخته شیشه‌ای است. با مراجعه به این وب سایت‌، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول مورد نظر خود را بیابید. اعتبار فروشگاه آنلاین برای انجام یک خرید مطمئن از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چراکه در کیفیت و اصالت کالای خریداری شده تاثیر زیادی دارد.

cf3bec49-7ba4-48a3-94a2-352f20156d6f

سخن پایانی

تخته شیشه‌ای وایت برد پایه‌دار یکی از انواع مدرن تخته‌های کلاسیک است. این تخته‌ها با سطح کاملاً صاف و بدون تخلخل و قابلیت پاک شدن آسان، امروزه به یکی از پرطرفدارترین ابزارها جهت آموزش یا چسباندن اعلانات تبدیل شده‌اند. گلسبرد می‌تواند مغناطیسی نیز باشد که همان خواص آهنربایی تخته‌های کلاسیک را داراست. تخته‌های شیشه‌ای در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید گزینه متناسب با سلیقه خود را بیابید. با خرید این محصول از فروشگاه‌های معتبر چه به‌صورت حضوری و چه آنلاین، می‌توانید از کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشید.