برای هر کدام از ما در هر جایگاهی اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی، حال خوب فردی‌مان در گرو حال خوب جمع است. در روزهای گذشته، مؤسسه محک با همکاری اپلیکیشن آپ پویشی را برای خرید دو دستگاه رادیوتراپی برای فرزندان محک راه‌ندازی کرده است تا حال خوب ما را به حال خوب فرزندانمان گره بزند! با یاری یاوران محک، تاکنون یک دستگاه رادیوتراپی خریداری شده و تا خرید یک دستگاه دیگر برای کودکان مبتلا به سرطان سرزمینمان چند قدم فاصله است.

کودکان مبتلا به سرطان کشورمان که در بیمارستان فوق تخصصی محک مراحل درمان را سپری می‌کنند، برای درمان مؤثرتر نیازمند یک دستگاه رادیوتراپی دیگر هستند چون وقتی کودک مبتلا به سرطان درمان رادیوتراپی را آغاز می‌کند، باید طبق برنامه آن را تا پایان پیش ببرد. درمان رادیوتراپی با دستگاهی با تکنولوژی بالا انجام می گیرد اما همیشه این خطر وجود دارد که دستگاه به دلایل گوناگون از کار بیفتد. بنابراین برای آنکه جلوی قطع موقت درمان در رادیوتراپی گرفته شود، توصیه شده حداقل دو دستگاه در یک مرکز وجود داشته باشد که اگر یک دستگاه خراب شد، حداقل یک دستگاه پشتیبان وجود داشته باشد. پس داشتن دو دستگاه رادیوتراپی بسیار پر اهمیت است چون قطع درمان رادیوتراپی، درمان را به مخاطره می‌اندازد!

ما می‌توانیم با توجه به ضرورت خرید یک دستگاه رادیوتراپی دیگر برای بیمارستان محک، از این پویش حمایت کنیم و در ایام ماه محرم و صفر نذر خود را به سلامتی کودکان سرزمینمان اختصاص دهیم. به امید روزی که کودکان مبتلا به سرطان از مسیر سخت درمان عبور کرده و سلامتی‌شان را در کنار ما جشن بگیرند.