معرفی

شبکه Blast در حال شناخته شدن به عنوان یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 اتریوم ممتاز است که ایده های نوآورانه و پروژه های مختلفی را برای تحول آفرینی در فضای کریپتو با خود به ارمغان آورده است. پروتکل استقراض و وام دهی غیرمتمرکز ساخته شده تا امتیازات و ییلد فارمینگ کاربران در اکوسیستم Blast را بیشینه کند. این مقاله با تمرکز بر پروژه های وام دهی مستعد موجود در Blast، به بررسی این اکوسیستم می پردازد. تا انتهای این مطلب، شما درکی اساسی از ماهیت Blast، پروتکل های وام دهی کارآمد آن و نحوه مشارکت در آن ها توسط خرید توکن های BLAST در کوینکس، خواهید داشت.

پروژه های وام دهی Blast چیستند؟

شبکه Blast به پیشرفت های مهمی در دیفای، به خصوص در پروژه های وام دهی جدید، دست یافته است. این ابتکارات قصد دارند تا دسترسی راحت به خدمات امور مالی غیرمتمرکز را برای کاربران فراهم کنند و آنها را قادر سازند تا دارایی ها را به صورت ایمن و کارآمد، قرض بگیرند و وام دهند. Blast با استفاده از فناوری بلاک چین شفافیت، امنیت و دسترس پذیری را تضمین می کند و این پلتفرم را به گزینه مناسبی برای علاقه مندان دیفای تبدیل می کند.

پروژه های وام دهی کلیدی در شبکه Blast

1) Abracadabra

b663354f-4430-4a2e-a627-1d623443529d

Abracadabra به عنوان یک پروتکل استقراض غیرمتمرکز عمل می کند که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از رمزارزهای بهره داری مثل xSUSHI به عنوان وثیقه، وام بگیرند. وام ها در قالب MIM، یک استیبل کوین بیش از حد وثیقه گذاری شده هماهنگ شده با دلار، ارائه می شوند. این پلتفرم با پلتفرم وام دهی Sushi's Kashi ادغام می شود و بازارهای ایزوله شده وام دهی را ممکن می سازد. کاربران از این انعطاف پذیری برخوردار هستند که سطح ریسک خود را با تنظیم وثیقه ای که سپرده می کنند، مدیریت کنند.

2) Natrium

7fe8e0c7-b829-4a9d-821c-97fc01fab051

Natrium یک پلتفرم نوآورانه است که برای متحول کردن چشم انداز وام دهی طراحی شده است. این پلتفرم کاربران را قادر می سازد تا هر جفتی که می خواهند را ایجاد کنند و بازدهی خود را با اختصاص دادن وجوه خود به گاوصندوق های دارای بازدهی بالاتر، بیشتر کنند.

3) Wand

caeadb0b-23f2-4383-b05b-fbd5a6fb80e2

Wand در حال متحول کردن صنعت دیفای به لطف پروتکل دارایی ساختارمند خود است و از طریق CDPهای نوآورانه، ساخت دارایی های اهرمی و استیبل کوین های مقرون به صرفه و غیرمتمرکز را ممکن می سازد. Wand با در اولویت دادن کاربری دارایی ها و ارائه طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری، به تقویت تجربه کاربری و گسترش فرصت های مالی در حوزه بلاک چین متعهد است.

نتیجه گیری

پروژه های وام دهی شبکه Blast تاثیر بسزایی را در فضای دیفای گذاشته اند و گزینه های امن و نوآورانه ای را جهت وام دهی و استقراض، به کاربران ارائه می دهند. پلتفرم هایی مثل Abracadabra ،Natrium و Wand مثالی از تعهد شبکه برای ارتقاء دسترس پذیری و شفافیت امور مالی هستند.

67c3b34d-d620-4b4d-965b-6754fca0a6bb

اگر در پی معامله Blast هستید، کوینکس رابطی شهودی، تراکنش هایی ایمن و اطلاعاتی جامع را در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر، به صفحه BLAST در کوینکس مراجعه فرمایید.

سلب مسئولیت: این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست، لطفا پیش از سرمایه گذاری هر نوع دارایی اقتصادی، دقت لازم را به عمل آورید.