اردبیل، شهری دیدنی است که تاریخ و تمدن بسیار قدیمی، باعث جذابیت بیشتر آن شده است. معمولا افرادی که قصد رفتن به این قسمت از کشور را دارند، قبل از شروع سفر به دنبال پیدا کردن بهترین هتل اردبیل از نظر مسافران هستند. بهترین هتل های اردبیل از نظر مردم را می‌توانیم اقامتگاه‌هایی بدانیم که نه تنها به اماکن دیدنی نزدیک هستند، بلکه خدمات رفاهی بسیار خوبی نیز دارند. ما هم در این مطلب چند نمونه از بهترین هتل های اردبیل از نظر مسافران را با امکانات و خدماتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، معرفی خواهیم کرد.

8c979dc1-8d9f-4403-8120-24734e066b6a

بهترین هتل های اردبیل از نظر مسافران کدامند؟

واژه بهترین هتل برای هرکسی به شکلی خاص تعریف می‌شود. برخی افراد امکان رزرو راحت از سایت‌هایی مانند اقامت24 را امتیاز این مجموعه‌ها در نظر می‌گیرند و گروهی فقط به قیمت هتل توجه می‌کنند؛ عده‌ای هم ترجیح می‌دهند در جایی اقامت داشته باشند که از نظر موقعیت مکانی خوب، مناسب و نزدیک به اماکن دیدنی و گردشگری زیادی باشد. ما برای به‌دست آوردن لیست پیش‌رو سعی کرده‌ایم تمام نیازها را در نظر بگیریم و هتل‌هایی را در این فهرست معرفی کنیم که سلیقه‌های مختلف با شرایط اقتصادی متفاوت را پوشش دهد.

هتل یاکاموز؛ بهترین هتل اردبیل از نظر مسافران با 5 ستاره

اولین گزینه در لیست بهترین هتل های اردبیل از نظر مسافران، یاکاموز نام دارد. این مجموعه، با 5 ستاره توانسته است امتیاز بسیار بالایی را از سوی مسافران دریافت کند. ساختمان این هتل در سال 1400 ساخته شده و به همین دلیل هتلی تقریبا جدید به‌حساب می‌آید. در میان ویژگی‌های مثبت هتل یاکاموز می‌توانیم به دسترسی آسان به جاهای دیدنی، امکانات و خدمات رفاهی مناسب مانند پارکینگ، اینترنت، داشتن مجموعه آبی و صبحانه رایگان اشاره کنیم؛ به‌علاوه داخل هتل، چایخانه و کافه هم وجود دارد که در ساعات مختلف می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

آدرس هتل یاکاموز اردبیل: میدان قدس، خیابان شهید نوعی اقدم، نبش کوچه طهماسبی، پلاک ۱۲۹

a966f53f-910e-4d05-b6a9-1eb7902d5cb7

هتل شورابیل اردبیل با چشم انداز عالی رو به طبیعت

اگر به دنبال اقامتگاهی با قیمت مناسب‌تر هستید، بهتر است هتل شورابیل را با دو ستاره انتخاب کنید. این مجموعه در منطقه آرامی قرار گرفته است و تنها 28 اتاق دارد. ویژگی جالب این هتل، چشم‌انداز بالکن اتاق‌های vip آن است که رو به دریاچه و طبیعت اطراف قرار دارد و بهترین تصویر را در ذهن شما ثبت می‌کند. هتل شورابیل از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است و خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ همچنین رستورانی با منوی کامل غذاهای ایرانی و فست‌فود نیز در طبقه پایین آن آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

آدرس هتل شورابیل اردبیل: خیابان دانشگاه

392fa190-ab3a-4d6e-b0f6-604823ca1779

هتل سارای؛ تنها مجموعه 4 ستاره اردبیل

گزینه بعدی در بین اسامی بهترین هتل های اردبیل از نظر مسافران، هتل سارای است. این مجموعه دکوراسیون و ساختمان بسیار شیکی دارد و از نظر موقعیت مکانی نیز دسترسی به جاذبه‌های گردشگری را امکان‌پذیر ساخته است. چشم‌انداز دریاچه، کوه سبلان و بقیه مناظر دیدنی اردبیل از امتیازات این اقامتگاه هستند. نکته قابل توجه این است که هتل سارای قیمت مناسبی را برای اقامت مسافران در نظر گرفته است.

آدرس هتل سارای اردبیل: نبش میدان پلیس، رو‌به‌روی دریاچه شورابیل

5e9138ce-c357-4761-b333-0aef83167234

هتل نگین اردبیل

نظرات و امتیازات مسافران به هتل نگین هم باعث شده است تا نامش در لیست بهترین هتل های اردبیل از نظر مردم قرار گیرد. این مجموعه از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 2 طبقه و 31 اتاق است. ازجمله ویژگی‌های این هتل می‌توانیم به امکانات رفاهی و تفریحی مختلف و محیط گرم و صمیمی آن اشاره کنیم. هتل نگین، کافه و رستورانی دارد که علاوه بر سرو انواع نوشیدنی، دسر، غذا و غیره در بازه‌های زمانی مختلف دوره‌های تخصصی برگزار می‌کند. این مجموعه دسترسی خوبی به اماکن دیدنی شهر دارد و این امتیازی ویژه برای شماست.

آدرس هتل نگین اردبیل: خیابان سی متری، روبه‌روی مطب دکتر معماری

هتل رویال پارک سرعین در نزدیکی چشمه‌های آب گرم

اگر در سفر خود قرار است سری به چشمه‌های آب گرم اردبیل بزنید، می‌توانید هتل‌های نزدیک به این منطقه را هم برای اقامت انتخاب کنید. رویال پارک نام اقامتگاهی نزدیک به چشمه‌های آب گرم است و سفری لذت‌بخش و به‌یاد ماندنی را در آن تجربه خواهید کرد. این مجموعه در سال 97 تاسیس شده و دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف است. در برخی از اتاق‌های VIP هتل رویال پارک می‌توانید حوضچه‌های آب گرم اختصاصی را هم ببینید.

آدرس هتل رویال پارک اردبیل: سرعین، خیابان دارایی، روبه‌روی هتل لاله

هتل دریا اردبیل در نزدیکی دریاچه شورابیل

هتل دریا هم با 3 ستاره، امکان اقامتی اقتصادی را به شما خواهد داد. این مجموعه نزدیک به 25 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و با 31 اتاق در 3 طبقه آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود. از جمله خدمات و امکانات رفاهی این مکان می‌توانیم به رستوران، سالن کنفرانس و پارکینگ اشاره کنیم. با اقامت در هتل دریا می‌توانید در مدت زمان کوتاهی خود را به دریاچه شورابیل برسانید.

آدرس هتل دریا اردبیل: میدان بسیج، خیابان شهید عطائی

هتل آپارتمان حسین اردبیل؛ اقامتی اقتصادی و به صرفه

اگر سفر شما گروهی است یا می‌خواهید برای مدت زمان طولانی در اردبیل بمانید، بهتر است هتل آپارتمان‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. هتل آپارتمان حسین یکی از گزینه‌هایی است که نه تنها خدمات رفاهی خوبی دارد، بلکه به بسیاری از نقاط گردشگری و تفریحی شهر هم نزدیک است. این مجموعه 12 واحد دارد که برای جمعیت‌های 2 تا 5 نفره کاملا مناسب خواهند بود و از نظر قیمتی هم نسبت به هتل‌ها ارزان‌تر هستند. اگرچه در سوئیت‌های مورد نظر می‌توانید آشپزی کنید، اما داخل ساختمان رستورانی قرار دارد که امکان استفاده از آن را خواهید داشت. نکته قابل توجه اینکه با اقامت در هتل آپارتمان حسین، پارکینگ رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

آدرس هتل آپارتمان حسین اردبیل: چهارراه باغمیشه، به سمت عالی قاپو، سمت راست

رزرو اینترنتی بهترین هتل های اردبیل از نظر مردم

سفر به استان اردبیل جذابیت‌های خاص خود را دارد؛ به شرطی که بهترین هتل های اردبیل از نظر مسافران را برای اقامت چندروزه خود انتخاب کنید. درواقع رزرو هتل به جذاب‌تر شدن سفر شما و ثبت خاطرات خوش در این بازه زمانی کمک می‌کند و متاسفانه هنوز هم عده‌ای به این موضوع اهمیت نمی‌دهند. در این مطلب سعی کردیم به معرفی چند نمونه از بهترین هتل های اردبیل از نظر مردم بپردازیم که می‌توانید آن‌ها را از طریق اقامت 24 رزرو کنید. اگر شما هم سفری را به این استان دیدنی داشته‌اید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما بهترین هتل اردبیل از نظر مسافران کدام است؟