سلام دوستان عزیز امروز میخواهم عمده کرم گلدن کویین اصل معرفی میکنیم کرم GOLDEN QUEEN یکی از بهترین محصولات برای از بین بردن جای کک هست که این کرم با فرمولاسیون خاص خود تولید شده است این کرم حاوی ترکیبات مغذی برای پوست شماست چروک های پوست خود را از بین ببرند و یا مانع از ایجاد چروک شوند جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت کرم سوپر معجزه عمده  محصول ضدلک گیاهی هست پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک فصل همراه باشید.حتما عضو کانال ارایشی ما باشید. شماره تماس عضو 09178014824 در کانال پیام بدین

مشخصات کرم گلدن کویین

  1. ضدلک قوی
  2. از بین برنده لک های بارداری و هورمونی
  3. از بین برنده قوی کک و مک
  4. سفید کننده قوی 2تا4درجه
  5. از بین برنده جوش های سرسیاه
  6. کلاژن ساز قوی پوست
  7. آبرسانی به پوست
  8. شاداب کننده پوست
  9. لیفتینگ پوست
  10. جوانسازی پوست
  11. از بین برنده لک های آفتاب سوختگی
  12. شفاف کننده و براق کننده پوست صورت
  13. ضدچین و چروک
  14. جلوگیری از پیری زودرس
  15. مناسب انواع پوست
  16. قابل استفاده برای صورت و بدن
  17. ساخت کشور امارات
  18. رنگ کرم نخودی
  19. کرم معجزه
  20. کرم گلدن شاین عمده
  21. کرم وایت رز عمده

کرم گلدن کویین+صابون صندل رزد چوبه

کرم گلدن کویین با صابون صندل رزدچوبه استفاده کنید. که پوست را بصورت عمیق پاکسازی میکند و کرم را بهتر جذب میکند همچنین صابون زردچوبه با پاکسازی عمیق پوست و کنترل چربی پوست آکنه را درمان میکند.استفاده از این صابون در پکیج کرم گلدن کویین باعث شده پوست روشن شود. یکی از مشکلاتی که در استفاده از صابون زردچوبه، زردشدن پوست صورت است. اما در این پکیچ کرم گلدن کویین صورت زرد نمی شود. همچنین زردچوبه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی برای پوست میباشد.

عمده کرم گلدن کویین

روش مصرف Golden Queen

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب ( صابون صندل یا فوم ) شستشو بدین طریقه ی مصرف کرم گلدن کویین مقدار کمی از کرم گلدن کویین برداشته و به آرامی روی پوست صورت ماساژ دهید. از پوشش دهی کل پوست صورت با این کرم اطمینان حاصل نمایید. مقدار کرم زده شده روی پوست نباید مشخص باشد. زمانی که از خواب بیدار می شود صورت خود را مجددا با آب و صابون بشویید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم گلدن کویین روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان سفید کننده وکالی خوب مصرف کنید.