به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، " سعید مدرس" پس از مدت ها انتظار برای فعالیت رسمی در داخل کشور، بالاخره مجوز فعالیت های رسمی خود را دریافت کرد.

" سعید مدرس" تصمیم به انتشار نخستین آلبوم موسیقی خود گرفته که این آلبوم دارای یک عنوان خاص نسبت به اسامی سایر آلبوم های موسیقی است و این امر، نشان از سبک کاری و حال و هوای موسیقی این خواننده دارد.

نخستین آلبوم" مدرس" ، " ساحل چمخاله" نام دارد و این خواننده جوان، در روند انتشار کارهای قبلی خود، معنی تازه ای از موسیقی را به مخاطبان خود نشان داده است.

آلبوم اول" سعید مدرس" به تهیه کنندگی" محمدرضا خانزاده" (مدیریت مؤسسه فرهنگی هنری اکسید نوین) منتشر می شود.

این خواننده با اشاره به این اتفاق و اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت در داخل کشور گفت: احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم بتوانم اطمینان مسئولان به خودم و آثارم را به نحوی به مخاطبان برسانم که جواب این اعتماد را به خوبی داده باشم.

وی افزود: من مدت ها، ویدئوهایم از شبکه های ماهواره ای پخش می شد و از سوی آنها برای ادامه ی همکاری، پیشنهادهایی داشته ام ولی به مروز زمان، به این نتیجه رسیدم که فعالیت در چهارچوب قوانین کشورم، بهترین راه برای ادامه فعالیت در ایران است و به همین دلیل، بیش از دو سال است که با هیچ یک از شبکه های ماهواره ای همکاری نداشته ام.