به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرهنگ اشرفی با بیان اینکه امسال نیز همانند دو سال گذشته مجموعه یگان های ویژه ناجا مسئولیت خطیر حفظ و حراست شهروندان و مسافران سفرهای تابستانی به استان های شمالی کشور را عهده دار هستند، گفت: فاز نخست این ماموریت، همزمان با اوج سفرهای تابستانی در روزهای ۱۴ تا ۱۷ خردادماه سال جاری با حضور کارکنان یگان ویژه مازندران اجرایی شد که شاهد نتایج بی نظیری نسبت به تلفات سال های گذشته بودیم.

فرمانده یگان ویژه مازندران گفت: کارکنان یگان ویژه استان مازندران در ماموریت ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی سالم سازی دریا، با حضور در ۱۳نقطه از استان مازندران که شامل شهرهای رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد، فریدون کنار، بابلسر، جویبار و ساری است، اکیپ های گشتی، پیاده و خودرویی در محل های مربوطه برای امنیت حال مسافران در تعطیلات اخیر به انجام وظیفه پرداختند.

اشرفی ادامه داد: در همین راستا در تعطیلات هفته گذشته ۲۳۰۵ زن و مرد به علت پوشش نامناسب و نامتعارف مورد توجیه و ارشاد قرار گرفتند، با حضور به موقع کارکنان یگان ویژه، از ۲۸۰۰ مورد شناکردن هموطنان در مناطق ممنوعه و خطرناک نیز جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: ممانعت از ۱۲۸۷ مورد برپاکردن چادر در منطقه های ممنوعه ساحلی، جلوگیری از ورود ۱۰۷۲ خودرو و موتورسیکلت به این مناطق و تذکر به ۳۴۰ تن درباره عدم رعایت حقوق شهروندان و ایجاد آلودگی صوتی از دیگر فعالیت های یگان ویژه مازندران در مرحله نخست این ماموریت بود.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران از کلیه همشهریان، هموطنان و مسافران خواست با رعایت قوانین، با کارکنان یگان ویژه در سواحل دریای مازندران همکاری کنند، پلیس همواره خدمت گزار جامعه است و در کنار مردم برای رفاه حال آنان به انجام خدمات خواهد پرداخت.