به گزارش پارس ، مینو اصلانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار زن علاقه مند به بسیج در تشکل بسیج جامعه زنان عضویت دارند، اظهار کرد: از این تعدا خواهر بسیجی حدود سه میلیون نفر دانش آموز، ۲.۵ میلیون در سطح بسیج مساجد و محلات، ۵۰۰ هزار دانشجو و مابقی در سایر اقشار اعم از اساتید و هنرمندان سازماندهی شده اند.

وی تصریح کرد: ما تاکنون ۱۱۵ هزار حلقه صالحین فقط مختص بسیجیان مساجد و محلات تشکیل داده ایم که اگر حلقه های دانشجویی و دانش آموزی را نیز حساب کنیم حدود ۲۵۰ هزار حلقه صالحین می شود.

اصلانی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان" حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی" اظهار کرد: کلید ورود به تمدن اسلامی همین حماسه است و با حماسه سازی می توان از پیچ تاریخی گذر و خود را به دنیا معرفی کرد.

وی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را یک تکلیف همگانی دانست و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود کشور برای تحقق حماسه سیاسی استفاده شود.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات، تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که دارای روحیه انقلابی بوده و بتواند گفتمان امام را افزایش دهد.

اصلانی اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر حماسه سیاسی، مظهر اقتدار و اراده ملی در نظام اسلامی است، بنابراین باید همه با حضور در انتخابات در تحقق این حماسه سهیم باشیم.

وی به پیشرفت های چشمگیر ایران در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در بیشتر زمینه ها به خصوص در حوزه نظامی به خودکفائی رسیده و این پیشرفت ها در حوزه نظامی برای دشمنان بسیار شگفت انگیز است.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به چالش های فرهنگی اجتماعی کشور آمریکا، تصریح کرد: یکی از این چالش ها فساد اخلاقی و فروپاشی بنیان خانواده است به گونه ای که نزدیک به نیمی از ازدواج ها در آمریکا منجر به طلاق شده است؛ اما در مقابل چالش های فرهنگی آمریکا دستاوردهای فرهنگی ایران اسلامی چشمگیر است.

اصلانی درخاتمه موج جهشی و فزآینده اسلامگرایی و مسلمان شدن در کشورهای غربی و آفریقایی، ارتباط چشمگیر نخبگان فرهنگی کشورها با جمهوری اسلامی ایران را از جمله نمونه های دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دانست.