به گزارش پارس ، به نقل از فارس، نشست مسئولان و کارشناسان دارالقرآن های سازمان تبلیغات پنجشنبه ۹ خردادماه ۱۳۹۲ با حضور « مهدی قره شیخلو» رئیس و معاونان این سازمان به همراه مسئولان و کارشناسان دارالقرآن های سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست قره شیخلو طی سخنانی سال ۹۱ را یکی از پربارترین سال های قرآنی کشور بیان کرد و گفت: در سال ۱۳۹۱ با محقق شدن بودجه نیم درصدی، برنامه های خوب و متنوعی اجرا شد، همچنین امسال هم با توجه به تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه در قالب منشور توسعه فرهنگ قرآنی، آینده روشنی برای فعالیت های قرآنی پیش بینی می شود.

قره شیخلو با توصیه کارشناسان دارالقرآن ها برای عمل به قرآن گفت: ما باید خود را به اخلاق قرآنی مزیّن کنیم زیرا این موضوع مردم را به سمت قرآن کریم بیشتر جذب می کند، همچنین عمل ما به آموزه های قرآن کریم از فعالیت در زمینه قرآن تأثیر بیشتری دارد.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی سازمان دارالقرآن گفت: سند راهبردی سازمان در سال ۱۳۸۹ تدوین و سال ۹۰ ابلاغ شد که راهکار و مبنای برنامه های ما همین سند راهبردی است، همچنین باید نتیجه فعالیت ها و برنامه ریزی ها، اقبال مردم به سمت قرآن کریم باشد، زیرا در این صورت فعالیت های ما مثبت است.

رئیس سازمان دارالقرآن با توصیه مسئولان و کارشناسان دارالقرآن های سراسر کشور به تعامل با سایر نهادهای قرآنی اظهار داشت: ما باید با دستگاه های قرآنی و افراد حقیقی تعامل و هماهنگی داشته باشیم، زیرا در این صورت از موازی کاری ها جلوگیری و فعالیت های قرآنی رشد می کند.

قره شیخلو از تدوین نظام آموزشی در سازمان خبر داد و گفت: تدوین نظام آموزشی و برنامه های تبلیغی ترویجی در سازمان دارالقرآن آغاز شده و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین شبکه های آموزشی کشور زیرنظر سازمان دارالقرآن فعالیت می کند.