به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، با توجه به اینکه طی سه سال اخیر مناظره های سیاسی در قالب برنامه" دیروز، امروز، فردا" روی آنتن رفته، این احتمال وجود دارد که شبکه سه و تلویزیون مناظره های انتخابات امسال ریاست جمهوری را در قالب این برنامه تعریف کند.

محمدحسین رنجبران مجری این برنامه به خبرنگار مهر گفت: هنوز در این باره ابلاغیه ای از طرف تلویزیون صادر نشده اما تا آنجایی که اطلاع دارم، مناظره های ریاست جمهوری مانند دوره گذشته در قالب یک برنامه مستقل روی آنتن می‎ رود و برنامه" دیروز، امروز، فردا" به مناظره های ریاست جمهوری اختصاص پیدا نخواهد کرد و مانند برنامه‎ های روتین تلویزیون در ایام انتخابات به کار خود ادامه می‎ دهد.

وی افزود: احتمال دارد همان گونه که این برنامه ۱۲ شب متوالی در ایام انتخابات مجلس ویژه برنامه داشت، برای انتخابات ریاست جمهوری هم" دیروز، امروز، فردا" چند ویژه برنامه در چند شب متوالی پخش کند اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

رنجبران درباره انتخاب مجری مناظره‎ های تلویزیونی تأکید ‎ کرد: وقتی ابلاغیه رسمی سازمان صدا و سیما وجود ندارد به هیچ کدام از گمانه زنی ها نمی توان استناد کرد. تا به حال هیچ کسی به صورت رسمی انتخاب نشده است، البته یک سری اسامی مد نظر هست ولی هیچ کس قطعی نیست.

این مجری در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد مجری مناظره‎ ها باشد؟ تصریح کرد: شخصا تمایلی به انجام این کار ندارم.

وی درباره حضور جوان ها به عنوان مجری مناظره ها تصریح کرد: چنین فردی باید آدم بسیار باتجربه‎ ای باشد، معتقدم با توجه به این که انتخابات جاری بسیار حساس است یک ریش سفید باید اجرای مناظره ها را به عهده داشته باشد. یک نفر که هم آشنا به رسانه باشد، هم درک درستی از شرایط روز داشته باشد و هم به دنبال پروپاگاندا و مطرح نمودن خودش نباشد. یک اجرای سطحی در مناظره‎ ها واقعا می‎ تواند لطمه‎ های زیادی بزند و قبول چنین مسئولیتی بار بسیار سنگینی است.

رنجبران همچنین درباره بهترین نحوه برای اجرای مناظره‎ های انتخابات پیش رو گفت: من به سیاست گذاری درست مجری در مناظره ها به شدت معتقدم و به نظرم این سیاست گذاری می‎ تواند مناظره‏ ‎ ها را در مسیر درست هدایت کند. گاهی اشتباه در این سیاست گذاری ها از طرف مجری می‎ تواند به شخصیت خود مجری هم آسیب جدی برساند.