به گزارش پارس به نقل از جوان رسيدگي به اين پرونده صبح روز شنبه 29 آذر ماه سال گذشته همزمان با دستگيري مرد آدم‌ربا از سوي نگهبان پارك در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت. ساعت 9 صبح بود كه نگهبان پارك با مأموران كلانتري 117 جواديه تماس گرفت و گفت مردي را كه دختر خردسالي را ربوده دستگير كرده است. وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، نگهبان پارك همراه يك‌ رهگذر، مرد آدم‌ربا را به پليس تحويل دادند و گفتند كه او را هنگام ربودن دختربچه‌اي سه ساله به دام انداخته‌اند. 
نگهبان پارك گفت: ساعتي قبل اين مرد را تنها داخل پارك ديدم. بعد از آن بود كه متوجه شدم دست دختر بچه‌اي را كه ناني در دست داشت و گريه مي‌كرد گرفته و قصد دارد او را به زور با خود ببرد. به رفتار اين مرد مشكوك شدم و ماجرا را به مردي رهگذر گفتم و از او درخواست كمك كردم. مرد آدم‌ربا وقتي متوجه هوشياري ما شد قصد فرار داشت كه او را دستگير كرديم. نگهبان پارك گفت: زماني كه در حال تماس با پليس بودم دختربچه به خانه‌شان رفته بود. 
پس از اينكه شاهد حادثه حرف‌هاي نگهبان را تأييد كرد، متهم به دستور قاضي مدير روستا بازپرس ويژه قتل تهران در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. تحقيقات بعدي پليس هم نشان داد متهم سابقه‌دار است و دو بار ديگر به جرم ربودن دختربچه‌ها در شهرستان ورامين بازداشت شده بود. 
مرد ميانسال در تحقيقات تخصصي به آدم‌ربايي اقرار كرد و گفت: من همسر و دو بچه دارم و در يكي از شهرك‌هاي حوالي ورامين زندگي مي‌كنم. روز حادثه متوجه شدم اين دخترك بعد از خريدن نان از نانوايي به طرف خانه‌اش مي‌رود. به او نزديك شدم و او را به بهانه بازي و خريد خوراكي به پارك كشاندم. وقتي قصد داشتم او را از پارك خارج كنم، نگهبان و مرد رهگذر متوجه شدند و مرا دستگير كردند. 
پرونده متهم بعد از كامل شدن تحقيقات به اتهام آدم‌ربايي در شعبه 1142 دادگاه عمومي جزائي تهران بررسي شد. قاضي بعد از شنيدن دفاعيات متهم او را به 15 سال حبس و 90 ضربه شلاق محكوم كرد. با اعتراض متهم به رأي دادگاه، پرونده در دادگاه تجديد نظر بررسي و رأي دادگاه تأييد شد.