اخبار بازیگرانسریال ایرانی

پخش سریال زخم کاری ۳ در تابستان امسال؛ اینبار اقتباسی از شاه لیر

سریال زخم کاری 3 تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال زخم کاری 3 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال زخم کاری 3 منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال زخم کاری 3 در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال زخم کاری 3 چه کسی است؟

سریال زخم کاری 3 ساخته محمدحسین مهدویان است.

خلاصه داستان و موضوع سریال زخم کاری 3 چیست؟

فصل اول این سریال براساس نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر ساخته شده بود و مهدویان در فصل دوم سعی داشت از نمایشنامه «هملت» این نویسنده بزرگ اقتباس کند. در فصل سوم نیز داستانش را براساس یکی دیگر از نمایشنامه‌های این نویسنده شهیر که گفته می‌شود «ریچارد سوم» است، بنا کرده است.

اسامی بازیگران سریال زخم کاری 3 در نقش های اصلی چیست؟

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و… بازیگران اصلی این فصل زخم کاری هستند.

مشخصات سریال زخم کاری 3

نام سریالزخم کاری 3
کارگردانمحمدحسین مهدویان
تهیه کنندهمحمدرضا تخت‌کشیان
نویسندگانمیلاد اکبرنژاد، میلاد نجفی، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان
ژانردرام و خانوادگی
تاریخ انتشارتابستان 1403
توزیع کنندهفیلیمو
تعداد قسمت ها

دانلود رایگان سریال زخم کاری 3

قرار است سریال زخم کاری 3 به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال زخم کاری 3 را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال زخم کاری 3

  • جواد عزتی (در نقش مالک)
  • رعنا آزادی‌ور (در نقش سمیرا)
  • کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)
  • مهران غفوریان (در نقش شفاعت)
  • الناز ملک (در نقش سیما)
  • مرتضی امینی‌تبار (در نقش میثم)
  • سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی)
  • سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)
  • مه‌لقا باقری (در نقش مهناز)
  • منوچهر علیپور (در نقش دایی مظفر)
  • الهه حصاری (در نقش کیمیا)
  • محمدهادی قمیشی (در نقش املشی)
  • امیر دژاکام (در نقش فرنهادزاده)
  • مهراوه شریفی نیا (در نقش پانته‌آ).
  • گار نیکدل (در نقش شیدا)
  • سهند جاهد (در نقش شهریار)
  • پانته‌آ قدیریان (در نقش دختر طلوعی)
  • کیومرث مرادی
  • مهدی رکنی (در نقش سامان)
  • سهیل قنادان (در نقش حسام فرنهادزاده)
  • مهدی سلطانی
  • فاطمه مسعودی فر

عوامل سریال زخم کاری 3

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان
  • نویسندگان: میلاد اکبرنژاد، میلاد نجفی، اعظم بهروز، علی بحرینی
  • سرپرست نویسندگان: محمدحسین مهدویان ، محسن جعفرزاده و محمدطلوعی
  • مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز
  • تدوین: مهدی سعدی
  • آهنگساز: حبیب خزایی‌فر
  • مجری طرح و مدیریت برنامه‌ریزی: علی مردانه
  • صدا: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم
  • مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراحی صحنه و لباس: محمدحسین کرمی و مریم جعفری طادی
  • جلوه‌های ویژه بصری و میدانی: امین پهلون‌زاده و ایمان کرمیان
  • عکاس: فتاح ذی‌نوری
  • تیتراژ: محراب مشهدبان

معرفی محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری 3

محمدحسین مهدویان زاده بابل، کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی سینما گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ‎ارشد تهیه‎ کنندگی از دانشکده صدا و سیما است.مهدویان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را دریافت کرد. او برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت کرد. فیلم های سینمایی ماجرای نیمروز:ردخون، شیشلیک، لاتاری، درخت گردو، مرد بازنده و مستند آخرین روزهای زمستان از دیگر ساخته های او هستند.مجموعه نمایش خانگی زخم کاری نیز از جدیدترین آثار این هنرمند است.

معرفی محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری 3

معرفی سریال زخم کاری 3

بعد از اینکه «زخم کاری2» به خاطر بیراهه رفتن داستان و کمرنگ شدن شخصیت مالک، نتوانست انتظارها را برآورده کند، محمدحسین مهدویان «زخم کاری3» را با محوریت شخصیت مالک با بازی جواد عزتی کلید زد تا بار دیگر سریال را به دوران اوجش برگرداند. روز 21 فروردین اعلام شد که «زخم کاری3» مجوز انتشار دریافت کرده و به نظر می‌رسد به‌زودی در پلتفرم فیلیمو منتشر شود.

خلاصهٔ داستان سریال زخم کاری 3

فصل اول این سریال براساس نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر ساخته شده بود و مهدویان در فصل دوم سعی داشت از نمایشنامه «هملت» این نویسنده بزرگ اقتباس کند. در فصل سوم نیز داستانش را براساس یکی دیگر از نمایشنامه‌های این نویسنده شهیر که گفته می‌شود «ریچارد سوم» است، بنا کرده .

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال زخم کاری 3

محمد یمینی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد که در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود.

بازیگران جدید زخم کاری 3

در جدیدترین اخباری که بدست ما رسیده است، مهدی سلطانی که درحال حاضر سریال «گناه فرشته» را در نمایش خانگی و کنداکتور پخش فیلیمو دارد و فاطمه مسعودی فر به گروه بازیگری پرستاره «زخم کاری» اضافه شده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری3

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

جواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی 1360 است که بازیگری را از تئاتر و سپس قصه‌های شبانه در سال 1381 شروع کرد. او عمدتا پیش از زخم کاری در نقش‌های طنز حضوری پر رنگ داشت اما پس از این سریال به خوبی پتانسیل خود را برای نقش‌های جدی نشان داد. این بازیگر یکی از پول‌سازترین هنرپیشه‌های ایرانی است و در سریال زخم کاری ۲ نقش اصلی و شخصیتی قدرت‌طلب را بازی می‌کند و از مدیران شرکتی موفقی است که نعمت ریزآبادی صاحب آن است.

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

مرتضی امینی تبار بازیگر جوان ایرانی متول 16 مرداد سال 1378 است. او ابتدا از تئاتر شروع کرد و با زخم کاری جلوی دوربین رفت. آقای امینی تبار در نقش میثم پسر مالک حضور داشت که از پدرش سادگی و حس ارزنده بودن را به ارث برده بود.

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا

رعنا آزادی‌ور بازیگر ایرانی متولد 17 فروردین 1362 است و فعالیت بازیگری خود را از فیلم مارمولک کمال تبریزی آغاز کرد. او برای زخم کاری برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد. خانم آزادی‌ور ایفاگر نقش سمیرا و همسر مالک در زخم کاری است که شخصیتی جاه طلب، سنگدل، عصبی، هیستریک و البته منفعت‌طلب دارد.

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا

الهه حصاری در نقش کیمیا

الهه حصاری بازیگر زن جوان ایرانی متولد 18 مرداد 1369 است و نخست با فیلم تاکسی نارنجی در سال 1387 وارد دنیای بازیگری شد. او با نقش برکه سریال ممنوعه به شهرت رسید. خانم حصاری ایفاگر نقش کیمیا، منشی باهوش دفتر مظفر است، که آرام‌‌آرام به مالک نزدیک می‌شود و بسیار مرموز است.

الهه حصاری در نقش کیمیا

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

سعید چنگیزیان بازیگر ایرانی متولد 22 آذر 1356 است. او بازیگری را از سال 1382 و فیلم خداحافظ رفیق شروع کرد. آقای چنگیزیان نقش ناصر ریزآبادی زخم کاری را از خاندان ریزآبادی‌ها بازی می‌کند که شخصیتی متزلزل اما ریاست‌طلب دارد.

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

سید جواد هاشمی در نقش دستمالچی

سید جواد هاشمی بازیگر، نویسنده و کارگردان متولد 27 دی 1344 است که بازیگری را از حضور در یک تله فیلم شروع کرد و به خاطر چهره‌اش که کاملا حسی مثبت به مخاطب انتقال می‌دهد، بیشتر در نقش‌های مذهبی بازی کرده است. او ایفاگر نقش دستمالچی در سریال زخم کاری ۲ خواهد بود. نقشی که اگرچه کوتاه است اما برای این بازیگر چالش‌های فراوانی پیش آورد.

سید جواد هاشمی در نقش دستمالچی

الناز ملک

الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود. خانم ملک با ایفای نقش کاراکتر آیسان در سریال سقوط به شهرت رسید و حالا مشغول بازی در سریال زخم کاری 2 است.

الناز ملک

مهران غفوریان

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد 3 شهریورماه 1353 در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال 1373 با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد. در سال 1375 با بازی در طنز جنگ 39 به عنوان بازیگر کمدی شناخته شد و در همان سال در سریال های فروشگاه، نوروز ۷۵ و مسابقه پنج حضور پیدا کرد. در سال 1376 مجموعه های سلام سلام، گل های ۷۶ و عروسی ۷۷ را کار کرد. سال 1377 با ساخت مجموعه گل های 77 کارگردانی را نیز تجربه کرد. مجموعه های حرف تو حرف (78)، این چند نفر (78)، گل های ۷۸، گل های ۷۹، طبقه وسط (80)، زیر آسمان شهر 1،2،3 (81-80)، ورود ممنوع ممنوع (82)، همسایه ها (95) و فیلم ویدیویی من پلیس نیستم (89) از ساخته های او هستند که در آن ها ایفای نقش هم کرده است. غفوریان در سریال های جنگ ۷۷، عید آن سال ها (77)، شب روباه (78)، تماشا ۷۹، شبکه سه و نیم، ارث بابام (84)، قرارگاه مسکونی (85)، عید امسال، زن بابا (88)، راه در رو، خانه اجاره ای 1، چمدان (90)، خانه اجاره ای 2 (91)، روزهای بد، به در (92)، سیگنال موجود است، در حاشیه (93)، خاتون، خندوانه (فصل دوم)، سه شو، در حاشیه ۲ (94)، خندوانه فصل سوم (95)، پنچری، خندوانه فصل چهارم (96)، کوبار، خندوانه فصل پنجم (97)، زوج یا فرد، اعجوبه ها (98) به عنوان بازیگر، مجری و کمدین حضور داشته است. بازی در فیلم های سینمایی کلید ازدواج (76)، شارلاتان (83)، انتخاب (83)، کلاهی برای باران، زن بدلی و دختر میلیونر (85)، شیر و عسل، حلقه های ازدواج و پرواز مرغابی ها (88)، فوتبالی ها، سه نفر روی خط و پیتزا مخلوط (89)، جابه جا (91)، کالسکه (92)، مجرد ۴۰ ساله (93)، ۵۰ کیلو آلبالو، ناردون (94)، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، آس و پاس (95)، ما خیلی باحالیم، خالتور و داش آکل (96)، ما همه با هم هستیم (97) از دیگر سوابق اوست. غفوریان تجربه حضور در فیلم های ویدیویی و مجموعه های نمایش خانگی هندوانه شب یلدا، توهم، یه آسمون آبی سقف اتاق منه، بی ستاره، کبرا ۰۰۱۱، رفیق فابریک، نردبان چوبی، شوخی با ستارگان، گدایان تهران، سر پیری و معرکه گیری، شام ایرانی، من کارگرم، تلخ اما شیرین، دربست تا لواسون، زندگی به شرط چاقو، دل سپرده، مشعل، شهر امن و امان است، یه اتفاق ساده، عاریه، شوخی کردم، سیگنال موجود است، عطسه، با من خوش میگذره، قورباغه، خاتون، نیسان آبی، نوبت لیلی، مردم معمولی و جزیره را نیز دارد. در سال ۱۳۹۴ در مسابقات خنداننده برتر برنامه خندوانه، به مرحله فینال راه پیدا کرد و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کرد. مهدی غفوریان که در حیطه آهنگسازی فعالیت میکند برادر اوست

مهران غفوریان
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا