به گزارش پارس نیوز ، مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی به میزبانی آلبانی در حال برگزاری است و ملی‌پوشان فرنگی به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ و ضربه فنی گئورگی توخادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر داستان کادیروف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب بنیامین پیک از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله بعد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محمدعلی گرایی در اواخر مسابقه با پیچ‌کمر ضربه‌فنی شد اما چلنج رنگرز رأی داور وسط را برگرداند و پس از بازبینی صحنه مشخص شد حریف از پا استفاده کرده است./ایسنا