به گزارش پارس نیوز ، صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی، در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد که از امروز (شنبه، ۲۱ مهر) موج جدیدی از بارش‌ها وارد کشور می‌شود. او گفت که امروز و فردا (یکشنبه، ۲۲ مهر) در مناطق مختلفی از مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در روزهای دوشنبه (۲۳ مهر) و سه‌شنبه (۲۴ مهر) نیز علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارندگی و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود که روز چهارشنبه (۲۵ مهر) جوی آرام و پایدار در نیمه شرقی کشور مستقر خواهد بود و در ساعات بعدازظهر، در شمال غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به اینکه در سه روز آینده، در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید در شمال شرق کشور و در روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های دامنه جنوبی البرز مرکزی انتظار می‌رود، ادامه داد که دریای خزر در روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود.

وی در خاتمه بیان کرد که هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با افزایش باد خواهد بود، با کمینه دمای ۱۹ درجه و بیشینه دمای ۲۹ درجه پیش‌بینی می‌شود. برای فردا نیز هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با باد با بیشینه دمای ۲۸ درجه و کمینه دمای ۱۷ درجه خواهد بود.