به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رضا قوچان نژاد پیش از شروع تمرین امروز تیم ملی گفت: چند روزی است که اردو تشکیل شده در حالی که ۳،۴ ماه از تیم ملی دور بوده ایم.

وی اظهار داشت: شرایط خودم بسیار خوب است و آماده هستم. اکنون تیم باید آماده شود و خیلی دوست دارم که دوباره در لباس تیم ملی بازی کنم. امیدواری بتوانیم مقابل تایلند خیلی خوب بازی کنیم و برنده این دیدار باشیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان با بیان اینکه نمی توان گفت بازی با تایلند راحت است، خاطرنشان کرد: من خودم تایلند را نمی شناسم و فقط چند صحنه بازی آنها با چین را دیده ام. به نظرم بازی آنها کیفیت خوبی دارد و ما اگر بتوانیم بازی خودمان را در ورزشگاه آزادی انجام دهیم، می توانیم آنها را شکست دهیم.

قوچان نژاد درباره اینکه برخی می گویند تیم ملی شانسی به جام جهانی رفته، گفت: شانسی یا غیر شانسی، مهم این است که خودمان و مردم را با صعود به جام جهانی خوشحال کردیم. در گروه مان اول شدیم و فکر می کنم با این شرایط هر کسی که می خواهد بگوید شانسی به جام جهانی رفته ایم نظر خودش را گفته است. ما برای صعود به جام جهانی زحمت کشیدیم و هرکسی هر چیزی دلش می خواهد بگوید.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم برای بازی با تایلند به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. ما به آنها نیاز داریم و امیدوارم ورزشگاه را پر کنند.