به گزارش پارس ، مجید شایسته در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد ملی پوشان تنیس ایران در مسابقه های فیوچرز ترکیه اظهار کرد: نتایجی که ملی پوشان در حضور دو هفته ای خود در مسابقه های فیوچرز ترکیه به دست آوردند، از دیدگاه من نگران کننده نیست، به این دلیل که بازیکنان زیر بار فشار تمرین و آمادگی جسمانی بودند. همچنین در مسابقه های رسمی شرکت کردند تا در شرایط مسابقه های رسمی قرار بگیرند. البته در هفته اول طبیعتا نتیجه خوبی نگرفتند اما در هفته دوم با توجه به نتایج بهتری که به دست آوردند و گزارش هایی که کادرفنی و سرمربی تیم ملی برای ما ارسال کردند، بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می برند.

وی ادامه داد: بازیکنان را به مسابقه های فیوچرز ترکیه فرستادیم تا در مسابقه های تدارکاتی شرکت کنند و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند. آنها خوشبختانه در کنار مسابقه ها تمرین های خوبی نیز با بازیکنان خارجی داشتند و امیدوارم با جمع بندی حضور ۱۲ – ۱۰ روزه ای که در مسابقه های فیوچرز ترکیه داشتند و تمرین هایی که در تهران تا شروع مسابقه های دیویس کاپ خواهند داشت، هجدهم شهریور ماه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

شایسته درباره عملکرد البرز اخوان، تنیس باز ایرانی مقیم آلمان نیز بیان کرد: برای من بازیکنی از خارج از کشور مهم است که توانایی او بیشتر از بازیکنان داخلی باشد و در شرایط برابر اولویت با بازیکنان داخلی است. در حال حاضر نیز نه تنها حضور البرز اخوان که سایر بازیکنان نیز در تیم ملی قطعی نیست و ممکن است بعضی بازیکنان که در تهران مشغول تمرین هستند، مجددا به تیم ملی اضافه شوند. حتی یکی، دو بازیکن را که در خارج از کشور مشغول فعالیت هستند، شناسایی کرده و در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی افزود: تنها بازیکنانی را که آماده بودند، به مسابقه های فیوچرز ترکیه اعزام کردیم. بنابراین با توجه به نتایج رقابت ها و چگونگی بازی ها پس از بازگشت آقای احمدوند و کادرفنی جلسه ای برگزار و تمام موارد را بررسی می کنیم تا نتیجه قطعی را در مورد اینکه چه بازیکنانی به دیویس کاپ اعزام می شوند، اعلام کنیم.

وی در پایان بیان کرد: تیم ملی ایران نماینده یک جمعیت ۷۵ میلیونی است. بنابراین باید بهترین تیم به مسابقه ها اعزام شود و تا زمانی که طبق قانون بتوانیم بازیکنان آماده تری را شناسایی کنیم، این کار را انجام می دهیم و طبیعتا آنها به مسابقه های دیویس کاپ اعزام خواهند شد.