به گزارش اخبار ورزشی شهرخبر تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) یکصدوچهارمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند. که طبق خبر روز  برای سومین‌بار در تاریخ باید خارج از تهران و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به میدان بروند. سرخابی‌ها اولین‌بار در سال ۷۳ در بندرعباس و دومین‌بار در سال ۱۳۸۱ در تبریز دربی را برگزار کردند که هر دو مسابقه مساوی شد.

در دربی 104 که مهمترین خبر روز فوتبال ایران میباشد روزبه چشمی و مهرداد محمدی به دلیل محرومیت غایب هستند و جواد نکونام سایر نفرات را در اختیار خواهد داشت، اما در آن سوی میدان ارونوف دربی را از دست داد.  قضاوت این رویداد ورزشی جذاب برعهده بیژن حیدری خواهد بود.

خبر جدید در مورد این بازی اینکه پرسپولیس در این بازی سهیل صحرایی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت

طبق خبر جدید بارگذاری شده در سایت شهرخبر پرسپولیس در این بازی با لباس یکدست قرمز و زرد برای دروازه‌بان به میدان می‌رود و استقلال هم یکدست آبی‌پوش خواهد بود و دروازه‌بان‌شان مشکی به تن خواهد کرد.

ظرفیت بلیت فروشی این رویداد ورزشی ، ۸ هزار بلیت بوده که بین هواداران دو تیم تقسیم شده است.

چیزیکه به مهمترین خبر روز در خصوص دربی تبدیل شده گمانه زنی در مورد ترکیب دو تیم است . استقلال در بازی امروز به احتمال فراوان با این ترکیب وارد زمین خواهد شد: سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی.

ترکیب احتمالی پرسپولیس هم به این صورت است: الکسیس گندوز، ایوب العملود، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.

برای دستیابی به مهمترین خبر روز و خبر جدید در مورد دربی و سایر حواشی ورزشی پیرامون این مسابقه به سایت خبر مراجعه کنید.