به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه تماشا: تنها مشکل برای پیوستن شماره ۹ به تیم قرمزپوش ناراحتی دایی است. اگر سرمربی پرسپولیس مشکلی نداشته باشد، انصاری فرد امروز تمدید می کند

کریم انصاری فرد این روزها دوباره به پرسپولیس نزدیک شده است. دیروز عصر، بعضی منابع خبری از توافق قطعی انصاری فرد با رویانیان و دایی خبر دادند. هر چند این خبر تکذیب شد اما به نظر می رسد مذاکرات پرسپولیس و انصاری فرد از حالت بن بست خارج شده و او می خواهد به این تیم برگردد. مشکل بزرگ در این میان، دلگیری دایی از مهاجم جوانی است که به فوتبال ایران معرفی کرد. زمانی که پرسپولیس مذاکراتش را برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل پیش آغاز کرد، انصاری فرد دو خواسته بزرگ از سرخپوشان داشت. دریافت بیشتر از نصف مبلغ قرارداد در قسط اول و اجازه جدایی در هر زمان از فصل. دو خواسته ای که هیچکدام مورد موافقت پرسپولیسی ها قرار نگرفت.

پس از آن انصاری فرد به آنتالیا رفت و دیگر جواب رویانیان را نداد. دایی هم در مقابله با حرکت او بلافاصله سیدصالحی را خرید تا دستش در پوست گردو نماند. انصاری فرد بعد از بازگشت خواسته هایش را تعدیل داد اما باز هم نتوانست با پرسپولیسی ها توافق کند. این بار پرسپولیسی ها زیاد تمایلی به نگه داشتن او نداشتند. در شرایطی که جدایی انصاری فرد قطعی به نظر می رسید، در روزهای اخیر بعضی نزدیکان انصاری فرد و دایی تلاش هایی را برای بازگرداندن آقای گل لیگ یازدهم به پرسپولیس انجام دادند. در این بین انصاری فرد چراغ سبز نشان داده و مدیران پرسپولیس هم بدشان نمی آید او را نگه دارند اما مشکل اصلی دلگیری دایی است. علی دایی که وقتی سرمربی راه آهن بود هم می خواست انصاری فرد را به این تیم ببرد، انتظار این رفتار را از شاگرد سابقش نداشت و بعد از عدم توافق با انصاری فرد خیلی زود جانشین او را هم از تراکتورسازی خرید. دایی قبلا گفته بود حاضر نیست به انصاری فرد فرصت بدهد اما فعلا کمی از مواضعش کوتاه آمده و حاضر شده با کریم پای میز مذاکره بنشیند. با وجود این، هنوز انصاری فرد و دایی تا توافق نهایی فاصله دارند.