به گزارش پارس وی وضعیت مالی استقلال را آنچنان حاد ندانست و تاکید کرد: یکسری از بازیکنان بالای ۵۰-۶۰ درصد پول گرفتند و یکسری ها کمتر. متاسفانه عدالت رعایت نشده است اگر چه در هر تیمی ۴ و ۵ نفر بازیکن شاخص هستند.
سرمربی استقلال درباره آشتی خود با هواداران این تیم اظهار داشت: من با کسی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم، فقط یک دلخوری کوچک بود که تمام شد. هواداران استقلال صاحبان اصلی این تیم هستند.
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به عنوان جانشین کی روش در تیم ملی مشخص شود گفت: خداراشکر در این چند ساله زاپاس خوبی برای تیم ملی بودم ولی از ته دل آرزو می کنم ایران همیشه پاینده باشد و با تمام وجود دوست دارم تیم ملی کشورم از سد قطر عبور کند.
وی درباره مسئله مهدی رحمتی و کارلوس کی روش عنوان کرد: به نظرم رئیس فدراسیون باید در این مورد وارد عمل شود و تعامل ایجاد کند هر چند معتقدم سرمربی مانند عمود خیمه است اما در این مورد باید رئیس فدراسیون هم باید وارد عمل شود.
سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا فصل بعد در جمع آبی پوشان خواهد بود یا خیر تاکید کرد: با مشکلاتی که هیات مدیره و مدیرعامل دارند باید ببینم مرا می خواهند یا خیر.
قلعه نویی در واکنش به اظهارات جواد نکونام مبنی بر اینکه می خواهد استقلال را ترک کند گفت: من این مسئله را از شما می شنوم. امشب برای ما فصل تمام شد، اجازه بدهید ۴۸ ساعت ریکاوری کنم و بعد در مورد این مسئله صحبت کنم ولی اگر فصل بعد من باشم بازیکنی را در استقلال نگه می دارم که با قلبش برای استقلال بازی کند.
وی گفت: تلاش من این است که اسکلت تیمم را برای فصل بعد حفظ کنم اما اگر باشم بازهم تاکید می کنم بازیکنی را نگه می دارم که با قلبش بازی کند. هرچند نکونام این فصل با استقلال یک جام گرفت و در خاطراتش ثبت شد. فکر می کنم این دومین جام نکونام بود.