به گزارش پارس ، به نقل ازخبرآنلاین؛ افشین پیروانی سرمربی سنگ آهن بافق که تیمش در گروه اول مسابقات لیگ آزادگان به مقام هفتم رسید می گوید: « من اولین کسی بودم که امسال بحث دوپینگ در لیگ دسته اول را مطرح کرد. با مسئولان فدراسیون فوتبال دیدار داشتم و گفتم دوپینگ در لیگ یک بیداد می کند اما آن ها گفتند برو مدرک بیاور! احتمالا منظورشان این بوده که بازیکنانی که دوپینگ می کنند، سرنگ آغشته به مواد نیروزا که استفاده می کنند را بیاورند بدهند به من تا من هم آن را به فدراسیون ببرم! به مسئولان فدراسیون گفتم من دارم علمی بحث می کنم. تیم حریف را هفته قبل آنالیز کردم. این هفته آمده ۹۰ دقیقه تیم من را پرس کرده. مگر ممکن است یک هفته ای بدن بازیکنان حریف این قدر قوی شود؟ بنده خدا جواد زرینچه هم همین بحث ها را مطرح کرد که کنارش گذاشتند. »

از پیروانی می پرسیم آیا از تیم های حریف با بازیکنان و مربیان شما تماس گرفته اند؟ که او در جواب می گوید: « تا دلتان بخواهد زنگ زده اند. به دستیار من زنگ زده اند و گفته اند پاداش خوبی برایتان گذاشته ایم کنار. فقط جلوی تیمی که بازی می کنید، امتیاز ندهید. یکی تلفن زده به بازیکن ما و گفته ۴۰ میلیون پول نقد می دهیم که جلوی ما بازی نکنی. این مربی که به بازیکن ما زنگ زده، سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد. این مربی به چه اجازه ای باید به بازیکن ما زنگ بزند؟ به ناصر ابراهیمی هم که در کادر فنی ماست، زنگ زدند و گفتند فصل بعد مربی ما می شوی. فقط یک کاری کن که هوای ما را داشته باشی. به ما راه بدهید! به یک بازیکن دیگر من از باشگاه قبلی اش زنگ زدند و گفتند بدهی فصل قبل را صاف می کنیم ؛ فقط یا جلوی ما بازی نکن یا بازی کردی یک پنالتی به ما بده! »

پیروانی ادامه می دهد: « متاسفانه ظاهرا مسئولان فدراسیون ما نمی دانند یا خودشان را به ندانستن زده اند. اصلا در لیگ یک این مسائل بیداد می کند. تیم ها در لیگ یک از این کارها انجام می دهند و به لیگ برتر صعود می کنند، بعد وقتی می روند لیگ برتر دیگر نمی توانند از این کارها بکنند و به خاطر همین مثل جت سقوط می کنند و برمی گردند لیگ یک. »