به گزارش پارس ، به نقل از فارس، سرمربی تیم ملی تنیس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تنیس ایران گفت: پس از تغییر زمان و مکان رقابت های دسته سوم دیویس کاپ، تمرینات تیم ملی به صورت مختصر برگزار می شود و تا مشخص شدن برنامه جدید، ملی پوشان به صورت شخص تمرینات شان را ادامه می دهند. تا مشخص نشدن برنامه جدید ما هم نمی توانیم برنامه ریزی خاصی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی برنامه جدید مشخص خواهد شد، ادامه داد: کمیته امنیتی فدراسیون جهانی روز گذشته جلسه ای را برگزار کرد و بنده در جریان نیستم که در این خصوص تصمیم گیری شده است یا خیر.

احمدوند در مورد اینکه آیا این برنامه ریزی به سود تیم ملی تنیس است، گفت: تا ۶۰ درصد آماده بودیم اما من این برنامه جدید را به فال نیک می گیرم و فکر کنم برای ما بهتر شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چند درصد احتمال صعود به دسته دوم وجود دارد، گفت: کار سختی است اما خیلی امیدوارم.

سرمربی تیم ملی تنیس در مورد جوانگرایی که سال گذشته در تیم ملی صورت گرفت و آیا این کار درست بود یا خیر؛ تأکید کرد: کار خیلی اشتباهی انجام شد. جایگاه ها تعریف شده و باید هر فرد در جایگاه خودش باشد. وقتی کسی که حقش نیست را به تیم ملی دعوت می کنیم، با این کار، بازیکن را نابود کرده و توقعشان را بالا می بریم. در حال حاضر بازیکنان سال گذشته تیم ملی، کجا هستند؟

وی با بیان اینکه بازیکنان سال گذشته در سطح تیم ملی نبودند؛ افزود: با پایین آمدن سن در تیم ملی، تنیس رشد نمی کند بلکه تنیس، توجه به سنین پایه است تا در آینده موفق باشیم. همانطور که انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی از ۱۵ سالگی وارد تیم ملی شدند.

احمدوند در خصوص بازیکنان خارجی گفت: تا زمان مشخص شدن برنامه باید صبر کنیم تا مشخص شود که آیا بازیکنان داخلی خودمان به توقعاتی که داریم پاسخگو هستند یا خیر. در مجموع هرکسی که بهتر باشد و بتواند به تیم ملی کمک کند را به اردو دعوت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی با انتقاد از برخی از رسانه ها یادآور شد: زمانی که در قطر حضور داشتیم، برخی رسانه ها تیتر زدند که ناکامی ها تکمیل شد در حالی که من برای شکست قطر به این کشور نرفته بودم و قصد داشتم برای دیویس کاپ، نقاط ضعف تیمم را شناسایی کنم، ضمن اینکه سطح رقابت ها بسیار بالا بود اما برخی از دوستان فقط انتقاد می کنند.