به گزارش پارس به نقل از تابناک، سوشا مکانی صبح امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور پیدا کرد و سپس دوباره به اردوی پرسپولیس بازگشت. 

به گزارش تابناک ورزشی، سوشا مکانی نامش در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس برای با سپاهان قرار گرفت. بازیکنی که تا همین امروز حواشی مربوط به زندگی شخصی او گریبان پرسپولیس را گرفته است. 

سوشا مکانی دچار معضلی شده که هر چند نباید او را نابود کرد اما قطعا بازگشت او به پرسپولیس و بلافاصله قرار گرفتن نام او در فهرست ۱۸ نفره نمی تواند اتفاق خوبی باشد. 

مکانی خود را درگیر حواشی کرده که پیش از اینها هم خودش هم اطرافیان و هم باشگاه پرسپولیس باید از او مواظبت می کرد. اکنون که آحاد مردم از حاشیه های خود ساخته مکانی آگاهی پیدا کرده اند آیا راهش این است که مکانی به این زودی در ترکیب حتی ۱۸ نفره سرخپوشان قرار گیرد؟ 

پس جایگاه تنبیه در فوتبال کجاست؟ آیا آنهایی که دنبال کننده اخبار فوتبال هستند حق ندارند گله‌مند باشند که چه فرقی بین مکانی با سایر جوان هایی است که مسیر را اشتباهی می روند؟ این از عدالت است که جوانی مثل سوشا به دلیل پشتیبانی مثل باشگاه پرسپولیس حواشی اش نادیده گرفته شود و این جوان بدون اینکه آثاری از پشیمانی در رفتارش باشد در ترکیب پرسپولیس جا بگیرد؟ 

باشگاه پرسپولیس روزی که بازیکن جذب می کند باید به فکر این روزها باشد نه روزی که اتفاق از دستش در رفت اقدامی به مراتب شائبه برانگیز تر انجام دهد. 

آیا تضمینی هست با بازگشت زودهنگام مکانی این بازیکن از کرده خود پشیمان شود؟