به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سعید قزلگچی منطقه خوزستان، در خصوص ترک اردوی این تیم پیش از بازی با گسترش فولاد همراه با سه بازیکن دیگر استقلال اظهار کرد: ما اردوی تیم را ترک نکردیم بلکه جزو لیست 18 نفره نبودیم و به همین دلیل به هتل محل اقامت‌مان در اهواز برگشتیم. در حال حاضر نیز به خانه‌ام در تهران برگشته‌ام. لیگ هم که فعلا تعطیل است.

وی در پاسخ به این سوال که گویا باشگاه تا اطلاع ثانوی شما چهار بازیکن را از تیم کنار گذاشته است، گفت: این نظر باشگاه است. به هر حال ما مطالباتی داریم که آنها را می‌خواهیم. باشگاه یک چک برای دهم مردادماه به ما داد که برگشت خورد و بعد هم چک دیگری به ما دادند که آن هم برگشت خورد. به هر حال من هم زن و بچه دارم و نمی‌توانم به صورت رایگان کار کنم و اگر قرار باشد به این صورت کار کنم، در خانه خودم می‌نشینم و نان و ماست می‌خورم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: تیمی که به تعهدات خود عمل نمی‌کند، به نظرم نباید از بازیکنش انتظاری داشته باشد و البته این در فوتبال ایران منطقی است. به هر حال در قرارداد من یک سری بندها وجود دارد و قرار بود که ابتدای فصل بخشی از مطالبات ما پرداخت شود و هر موقع این موضوع محقق و زمین تمرینی‌مان مشخص شد، به تمرینات برمی‌گردیم.

وی بیان کرد: ما در اهواز خانه به دوش هستیم. مربی‌مان یک بار آمد و به ما گفت که به خاطر من بیایید و ما شش هفته دندان روی جگر گذاشتیم و حرفی نزدیم ولی شرایط ما هم به صورتی است که باید خرج خانه‌مان را بدهیم و من هم نمی‌توانم رایگان بازی کنم.

قزلگچی گفت: اگر باشگاه به تعهداتش عمل کند من هم حتما به تعهداتم عمل می‌کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و لیگ‌مان هم حرفه‌ای است.