به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ابراهیم وطن‌پرست ، درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی 2015 اظهار داشت: عملکرد از نظر آماری قابل قبول نبود و انتظارات اهالی والیبال و حتی عامه مردم هم برآورده نشد، اما والیبال ایران به آخر خط نرسیده است. نباید فراموش کنیم که همین رشته چندی پیش دل مردم را شاد می‌کرد؛ حالا هم نباید از چند شکست ناامید شویم و البته اگر به موفقیت می‌رسیدیم هم نباید در باد آن می‌خوابیدیم.

وی ادامه داد: این شکست‌ها هشدار است؛ خوب است مسئولان تلنگری بخورند که ما همیشه موفقیت به دست نمی آید و برای تداوم شرایط قبلی باید تلاش و برنامه‌ریزی کرد. در جام جهانی هم تیم ملی نتایج خوبی کسب نکرد و در پایان رئیس فدراسیون اعلام کرد که کارگروهی تشکیل خواهد شد تا نتایج تیم‌های ملی مورد بررسی قرار بگیرد.

کارشناس والیبال ایران عنوان کرد: نتایج تیم‌های ملی باید آسیب شناسی شود تا براساس آن مسئولان برای مسابقات انتخابی المپیک تصمیم گیری و برنامه‌ریزی کنند. این جلسات لازم است، چون نشان می‌دهد که فدراسیون می‌خواهد برای مسابقات آینده فشار را کم کند و به موفقیت برسد. امیدوارم افرادی برای حضور در کارگروه والیبال انتخاب شوند که دلسوز این رشته باشند. برخوردها باید منطقی و به دور از احساسات باشد.

وطن‌پرست با اشاره به عملکرد کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: عملکرد کادر فنی بخشی از نتایج تیم ملی است. مدیریت تیم، بازیکنان، سرپرست و کمک مربیان هم بخشی از تیم هستند و در کارگروهی که تشکیل می‌شود باید بدون حب و بغض تمام این بخش‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد. بهتر است من نظر فردی ندهم تا کارگروه تشکیل شود و کواچ به عنوان سرمربی بتواند از خودش دفاع کند. شاید وی نیازهایی داشت که برطرف نشده است تا مشکلی در روند کاری‌اش وجود داشت.