به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از شکست مقابل استرالیا گفت: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که بازی سختی خواهد بود. در طول رقابت‌ها، خوب بازی نکردیم. سه سال قبل در مرحله مقدماتی المپیک با شکست مقابل استرالیا حضور در المپیک را از دست دادیم، اما در مسابقات جهانی 3 بر یک پیروز شدیم که بازی سختی بود.

وی افزود: امروز خوب بازی نکردیم و هیچ کاری انجام ندادیم. من باید از تماشاگران ایرانی عذرخواهی کنم که در اینجا ما را حمایت کردند.

کواچ خاطرنشان کرد: می فهمم که بازیکنان به اینجا آمدند و هدفشان راه‌یابی به المپیک بود، اما در طول این تورنمنت ما بازی خوبی نداشتیم. شاید ما انگیزه‌ای برای بازی نداریم، نمی‌دانم چرا. ما این بازی را از دست دادیم چون استرالیا بهتر از ما بازی کرد.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به بازی نه چندان خوب ملی‌پوشان تصریح کرد: باید درباره این مسابقات صحبت کرده و از نظر روحی آن را بررسی کنیم و سعی کنیم تغییراتی داشته باشیم. فکر می‌کنم مشکلات تیم من روحی است. ما ظرفیت برد داریم، اما این موضوع به این بستگی دارد که چطور صبح از خواب بیدار شده باشیم. ممکن است فردا بهتر از امروز باشیم.

تیم ملی والیبال ایران بازی امروز مقابل استرالیا را با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد.