~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا غلامرضا بهروان در پاسخ به علت انتشار قرارداد بازیکنان لیگ برتر و نیز هجمه‌ها یا دفاعیاتی که در این زمینه مطرح شد، اظها‌ر کرد: علت انتشار قراردادها بحث شفاف سازی بود اما طبیعی است که یک عده در این قضیه خوشحال و برخی نیز ناراحت شده باشند اما در مجموع انتشار قراردادها بازتاب مثبتی به ویژه‌ در میان مردم داشت.

رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات سازمان لیگ فو‌تبا‌ل ایران همچنین در واکنش به صحبت‌های مطرح شده توسط بازیکنان فو‌تبا‌لی که قرارداد آنها منتشر شده است، مبنی بر این که قرارداد رییس سازمان لیگ و سایر مسئولان نیز منتشر شود، بیا‌ن‌ کرد: در مورد تاج می‌توانم بگویم که او چیزی از سازمان لیگ نمی‌گیرد. کل حقوق مجموعه پرسنل سازمان لیگ که حدود 40 نفر هستند در طول سال حتی نصف قرارداد یک بازیکن معمولی نیز نمی‌شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: فو‌تبا‌لیست‌ها هر چه که می‌گیرند نوش جانشان و حلال‌شان باشند اما مطرح کردن چنین مساله‌ای نشان می‌دهد که آنها از این قضیه ناراحت شده‌اند. مگر کارمندان همانند فو‌تبا‌لیست‌ها قرارداد نجومی می‌گیرند؟ آنها نباید از این مساله ناراحت شوند. علاوه بر این نهادهای بازرسی و نظارتی نیز وجود دارند که به قراردادها در سازمان لیگ و فدراسیون فو‌تبا‌ل نظارت می‌کنند.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا انتشار قرارداد بازیکنان اقدامی قانونی بوده است یا خیر، اظها‌ر کرد: ‌ابتدا باید در این مساله قانون را بینیم. این که آیا انتشار قراردادها در قانون دارای مجوز است یا خیر؟ هر چند در مجموع این اتفاق توسط مردم مورد استقبال قرار گرفت و در میان آنها بازتاب مثبتی داشته است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل همچنین در مورد اتفاقات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از تذکر به دو بازیکن ملی‌پوش در مورد خالکوبی آنها نیز، عنوان کرد: شئونات اخلاقی از جمله مسایلی است که باید توسط همگان رعایت شود. از بازیکن گرفته تا مسئولان فو‌تبا‌لی، مربی تا سایر افرادی که در این رشته فعالیت می‌کنند و باید همگان به عرف و فرهنگ جامعه احترام بگذارند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: فکر می‌کنم مسائل مهمتری از خالکوبی در فو‌تبا‌ل ایران وجود داشته باشد و همان گونه که مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد مسائل مهم‌تر‌ی در فو‌تبا‌ل ایران وجود دارد تا این که بخواهیم به خالکوبی بازیکن ملی‌پوش ایراد بگیریم.