به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امیر غفور در آستانه سفر به لهستان و شرکت در جام واگنر اظهار کرد: واقعا این طور نیست که بگویم افرادی که تجربه دارند، می‌توانند خیلی بهتر کار کنند اما تیم ما الان به پختگی کامل رسیده است. تیم‌های قدرتمندی در جام جهانی شرکت می‌کنند. این مسابقات فشردگی زیادی دارد و باید یازده بازی را پشت سر هم در 15 روز انجام دهیم. خیلی بدن‌ها تحلیل می‌رود و از این جهت کار بسیار دشوار است.

وی افزود: من خیلی وضعیت بهتری داشته و رنگ و بویی از آسیب‌دیدگی ندارم. برای لیگ جهانی به دلیل مصدومیت نتوانستم تمرین کنم. فقط به مسابقات رفتم و در حین بازی‌ها تمرین می‌کردم. اما الان خدا را شکر وضعیت بهتری دارم و برای جام جهانی تمرین کرده‌ام. تیمی در این مسابقات موفق‌تر است که از تمام بازیکنانش استفاده کند. نمی‌توان در این تعداد بازی فشرده تنها از یک ترکیب استفاده کرد. تیمی موفق می‌شود که در هر پست چند بازیکن آماده و هم‌سطح داشته باشد. تیم ما هم از این نظر هیچ مشکلی ندارد و تقریبا 12 بازیکن یک‌سطح دارد.

ملی‌پوش والیبال ایران تاکید کرد: نتیجه خوب چیزی نیست که بتوانم از الان قولش را بدهم. آرزوی ما این است که به المپیک راه پیدا کنیم. صعود به المپیک از جام‌ جهانی خیلی سخت‌تر است اما اگر به هر دلیل نشد یا نتوانستیم به المپیک برویم، باز هم می‌توانیم در مسابقات انتخابی المپیک به میدان برویم.