استیلی می‌خواست شما در ملوان کنارش باشید اما قبول نکردید چرا؟

من با مدیران ملوان صحبت نکرده بودم فقط آقای استیلی لطف کرد و با من تماس گرفت که اتفاقاً خیلی هم ارزشمند بود. افتخار می‌کردم که به همبازی‌ام در تیم ملی کمک می‌کردم اما به خاطر انجام مرحله دوم معالجه دخترم باید به خارج بروم و شاید طول درمانش به یکی، دو ماه زمان نیاز داشته باشد و مجبور باشم خارج بمانم بنابراین نمی‌توانستم آن‌طور که باید کمک ‌حال حمید باشم. دلم نمی‌خواست رفیق نیمه‌راه حمید استیلی باشم روی همین اصل از او به خاطر اینکه مرا مدنظر داشت، تشکر کردم اما به هر حال شرایطم جور نشد. چقدر حیف شد. جدا از لطف استیلی، خیلی دلم می‌خواست کمک‌حال فوتبال شهر انزلی و مردم عزیز این خطه باشم. از سوی دیگر ملوان تیم مرحوم سیروس قایقران است. عزیزی که در تیم ملی کاپیتانم بود اما حیف که شرایط ایجاد نشد. البته برای حمید استیلی و ملوان دعا می‌کنم که موفق باشند. حمید بچه کم‌توقع و بامعرفتی است اما امیدوارم مدیران باشگاه ملوان او را تنها نگذارند و مشکلات مالی را حل کنند تا تیم با آرامش بیشتری کار کند و مربیان بتوانند اندیشه‌هایشان را پیاده کنند.

استقلال را در این دو هفته چطور دیدید؟

استقلال همیشه استقلال است و انتظار از آن بسیار بالا. خوشبختانه تا اینجای کار خوب بوده اما امیدوارم مشکلات مالی در ادامه راه برای تیم دردسرساز نشود.

چند روز قبل داستان باز گذاشتن گوشی موبایل برای اینکه اطلاعات فنی استقلال از درون رختکن استقلال به گوش علیرضا منصوریان برسد خیلی سر و صدا کرد. واقعاً فصل قبل این اتفاق رخ داد؟

نه، فکر نکنم. اتفاقاً تا جایی که یادم می‌آید، قبل از بازی برگشت با نفت آقای ماجدی یک نفر را مأمور کرده بود تا افراد غریبه اطراف رختکن ما پرسه نزنند. بعید می‌دانم اطلاعات‌مان از درون رختکن بیرون رفته باشد.

گروهی از پیشکسوتان استقلال از اینکه منصور پورحیدری دوباره مدیرفنی و سرپرست این تیم شده انتقاد کرده و مدعی‌اند بهتر بود راه برای سایرین بازی شود.

ببینید، اصلاً بحث شخص آقای پورحیدری نیست. هر وقت استقلال به کادر فنی جدید احتیاج دارد، فقط نام 2، 3 نفر برای سرمربیگری و سرپرستی مطرح می‌شود به نظرم استقلال در این فصل باید از نام‌ها عبور می‌کرد اما باز هم مدیریت باشگاه ترجیح داد با همین روند کار را ادامه دهد. به نظرم استقلال به نفرات جدیدتری احتیاج داشت اما حالا که به هر حال انتخابات صورت گرفته، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل لبخند روی لبان طرفداران این تیم باشد.